[Ourcolony.net] de challenges

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 8 apr 2005.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    hmmm ik denk eerder dat het pgr3 is .. dus een nog niet aangekondigd spel ... Forza ziet er anders uit :)
     
  2. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien nog een leuk feitje...als we de cijfers die we tot nu toe uit de plaatjes hebben kunnen vinden bij elkaar zetten is het 1-1-3. 1 en 1 komen uit de controller plaatjes, de 3 van de auto. Misschien iets te maken met de reasedate??

    11/30/05
    11/31/05

    Blijft leuk om beetje te gissen naar alle vragen die de afgelopen dagen naar boven zijn gekomen *)
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hmm dat is een goed idee ... ik denk dat we nog meer nummers krijgen ... het lijkt me sterk dat deze binnenkort afgelopen is ;) ... maar goed punt! (maar misschien kunnen we beter in de andere thread speculeren en deze voor challenges houden :))
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2005
  4. bramb

    bramb Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zag op ourcolony.net staan:

    ready for more secrets?
    if you aim to find the truth, you will uncover tom canty instead of edward
    (to err is human, without the colony, you would have been misled by the error)

    een google-search leverde op:

    http://www.cliffsnotes.com/WileyCDA/LitNote/id-149,pageNum-32.html
    http://www.awerty.com/princeandthepauper2.html

    deze namen komen dus uit een boek The prince and the pauper, wat gaat over:

    Here we have two people living one another's lives for a brief, instructive time. The reader wants to believe it could happen because he would secretly like to see the beggar boy rise in life, while the privileged princeling is brought down to have his nose rubbed in reality.

    oftewel 2 mensen die elkaars leven leiden....kweenie hoe dit verband houdt met ourcolony? :confused:
     
  5. Tha_Rix

    Tha_Rix GM JUNK

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    nieuwe voorkant *waar je play in moet typen*:
    today’s a good day. Our Colony advances to the next level: Truth.

    how’d we get here? easy. you survived through Chaos the way i hoped you would. you read the rules and complied. where no rules existed, you made ‘em up. you made the site your own, and together endured the rigors of Chaos. chaos in the forums strengthened your bonds. chaos on the leader board steeled your resolve. chaos with penguins and exercise gurus galvanized your desire to learn more. Our Colony is stronger now than ever.

    and so we begin Truth. you thought it was tough before? just like in the real world, pretenders will be owned by real Colonies. real Colonies work to make us stronger, and work together to make us smarter.

    me? i’m the gamem8ker. i’ve given you the gift of time already, and i’m still here to give you what you need to know. two pieces so far, and a third on the way. you won’t always know whose games you’re playing, but when you’re playing my games, you’ll most definitely want to succeed.

    as always, play if you want to learn, learn if you want to win.

    ...
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Censuur? Dat is er overduidelijk overheen geplakt. Er lijkt een X te staan, misschien de beginletter van de nieuwe xbox? Dan zou 360 afvallen, tenzij er natuurlijk Xbox 360 staat.
     
  7. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik heb een probleem, ze hebben mn account bij de TeamXbox colony gedelete omdat ik al eerder bij de xbw colony zat denk ik. Nu heb ik dus al mn cookies gedelete maar nog kan ik niet een existing colony joinen. Hij gaat dan namelijk meteen door naar de xbw colony. Hoe moet ik dit oplossen?

    EDIT: Opgelost, maar nu zegt staat er als ik me wil registreren en ik al mn persoonlijke gegevens heb ingevuld:"You need to go back and type the correct number" :confused:
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2005
  8. Blubba

    Blubba Guest

    Dit Is Zo Kansloos Gedoe He!
     
  9. Boeddha

    Boeddha The one and only

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    -edit laat maar :9 -
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2005
  10. Tha_Rix

    Tha_Rix GM JUNK

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    zeg dan nix..

    ontopic:
    hoe komen jullie eigenlijk aan die plaatjes?? gewoon wat urls intypen ofzo??
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    door middel van samenwerken met andere kolonien... kregen we meerdere stukjes van de puzzel
     
  12. A-S-C-A-R-I

    A-S-C-A-R-I Guest

    lijpe shit
     
  13. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Dankjewel voor je nuttige bijdrage.
    Let een beetje op je postgedrag.
     
  14. Masster Chief

    Masster Chief Eat my bullets!

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Challenge

    It is "The End" when Alpha, Delta and Omega are destroyed.

    Your Colony has already answered this challenge

    ????? :confused:
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    antwoord was Missle Command
     
  16. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    maar welk team zijn wij nou
    bij mij is xbox 356 dikgedrukt in de colony leader board
    terwijl links in het groot staat xbw colony en die staat een plaats lager 21. xbw
    terwijl je vooraan ook xbox team hebt staan
     
  17. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    tis me opgevallen (oud en onbelangrijk nieuws mssn?) dat wanneer die klok op de site is afgeteld dat het dan 13 mei is en op 13 mei wordt de 2de xbox op mtv geshowed.
    nou is het zeker dat het spel om xbox2 gaat.
     
  18. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    @ninja-man: heel oud nieuws....


    hoe komt het eigenlijk dat ik geen plaatjes meer kan uploaden en dat ik niet meer op het oucolony forum kan? heeft iedereen dit?
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja iedereen heeft dit ... blijft een vage site ... ik zit nog steeds bij xbw en teamxbox ... ik begin daar zelfs te spammen ... :eek:
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2005
  20. Chimaera360

    Chimaera360 Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe challenge, iemand een idee?

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina