ik weet niet of het werkt maar bij play.com kun je een cdtje kopen waarmee je je xbox regiovrij maakt link http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=XBOX&title=100483
das zo'n swap cd. Die had je ook op de ps2, en werkt volgens mij alleen maar met dvd films niet met spellen(weet niet zeker hoor)
ja dat denk ik ook maar dat is ook goed scheelt je sowieso geld hier in nederland zijn dvdtjes veel te duur en daar komt nog eens bij dat ze veel te laat uitkomen
ja lijkt me wel 'echt', best wel handig, alleen ik heb geen CC en haal ook nooit dvd's uit Amerika ofzo (dat kan dus nu wel gaan gebeuren )
Ik wacht wel tot jullie m getest hebben dan kies ik m ook wel, zou super handig wezen. Maar hoe zouden die gasten dat kunnen maken? Je kan toch geen info uit de box halen?
Het is ook gewoon een legaal product. De zelfde vesie voor de ps2 ligt hier bij dimensionplus in doetinchem ook te koop.
Ik begin d'r niet aan. Je hebt voor 160 euro een dvdspeler die alles lust:alle regio's, gebrande troep. Downloaden, branden en tvstaren Mijn xdoos wordt om te spelen, vind maar vage shit. En als "betrouwbare" Ugamer zegt dattie zijn dc daarmee gesloopt heeft hoeft het al helemaal niet meer.
nauw deze prog instald zig in de hdd dus je merkt er niks van want als het geinstald is werkt het automaties
Volgens mij niet hoor. Je moet gewoon swappen. Eerst die regiofree dvd erin. dan w88 totdat er staan input cd (of iets in die vorm) dan stop je je dvd (uit andere regio) erin en je kan kijken. Zo werkt het teminte op de ps2.
wat ik me dan afvraag is deze produkt wel officel gelicend zo ja dan dan vraag ik me af os MS geene probleemen hier me krijgt enm als dit produckt niet officel is dan hebben ze ene probleem om dat die produckt kan booten dan weet mensen all hoe ze die xbox kunnen R&D vreemd
die zijn namelijk via de software regiovrij te maken.werkt altijd(op alle dvdspelers en roms) gewoon met een one for all remote of een palmtop
palmtop? enneh dat gaat dan dus niet bij de Xbox he Want die remote moet je ergens op aan kunnen sluiten..
ik zal evve een topic starten op dvdforum.nl daar zitten de pro's maar die palmtop van philips werkt gewoon als een gewone ab kun je zelfs de verschillende frequenties instellen dus die van de xbox ook wel denk ik
Ik vat het niet helemaal. Bedoel je via IR?!? Mijn laptop heeft wel Ir dus.. **offtopic** Heb een programma waarmee ik via de IR port van mijn laptop mijn furby kan besturen Nu vraag je je natuurlijk af "wat moet hij met een furby?" Heb hem gekocht bij intertoys voor 15 gulden. Toen heb ik hem thuis (levend) geveld Nu ziet hij er wel heel stoer uit