1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[E3 2005] Bevestigde spellen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 13 apr 2005.

  1. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Shenmue 3 is zeker een titel waar ik in geintreseerd ben, hoop dat die gepresenteerd gaat worden.
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    en zo ziet e3 er uit

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Microsoft lijkt wel een kleine stabd te hebben :{
     
  3. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Waar staat die microsoft stand? Kan hem niet vinden, of is het dat klein hokje in het bovenste plaatje? Kan het niet goed lezen. Maar is dit echt alles? Beetje vreemd als sony en nintendo zo'n enorme stand hebben en microsoft nog niet eens een kwart ervan...
     
  4. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Het lijkt me toch dat je de schaal van de plaatjes erbij moet hebben. Ik denk dat de South Hall veel groter is dan de West Hall, dus zal de omvang van MS's stand niet zo veel verschillen met de andere twee.
     
  5. FabianNL

    FabianNL Guest

    http://www.e3expo.com/e3expo/floorplans.asp

    als je het verschil ziet tussen de south hall en de west hall is de south hall wel duidelijk groter natuurlijk maar nog niet eens dubbel zo groot terwijl op het plaatje de stand van MS (de grootste in de south hall, rechts boven in, die lang gerekte) echt 5 keer ongeveer in de stand van sony of nintendo past :confused:

    ok, het plaatje van de south hall is wel echter ook voor de helft zo groot, dus uhm.. ff rekeken....
    als plaatjes even groot dan past MS er 5/2=2.5 keer in Nintendo, dan is de hall gewoon zelf nog 1.5 keer zo groot dus 2.5/1.5=1.666 dus die van Nintendo is en blijft toch wel echt 66% groter ;)

    (ja, ik verveel me maar heb geen zin om compleet de schaal en alles erbij gaan halen hoor, sorry mensen, zal ik de volgende keer gaan doen :p)
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Info staat ook op de frontpage :)


    Ubisoft

    AND 1 Streetball [PlayStation 2] : Experience the jaw-dropping moves of genuine streetball legends or establish your reputation by creating your own unique moves and signature style.
    Far Cry Instincts [Xbox]: The PC survival shooter and smash hit of 2004 re-imagined for console gamers.
    Heroes of Might & Magic V [PC]: The legendary heroic fantasy game returns, based on features and values of the original saga, but with a more mature fantasy universe and unrivaled innovation.
    187 Ride or Die [Xbox, PlayStation 2]: Outrageous urban combat racing comes to life as you defend your turf.
    Peter Jackson’s King Kong [Xbox, PlayStation 2, next-generation console]: Experience the must-have game based on Universal Pictures’ King Kong film from Academy Award winning director Peter Jackson.
    Prince of Persia 3 [Xbox, PlayStation 2]: Blending the winning elements from the first two masterpieces to bring a unique and unexpected twist to the award-winning franchise.
    Blazing Angels: Squadrons of WWII (working title) [Xbox]: Experience the most gripping and famous battles of World War II through the eyes of a squadron commander and ace fighter pilot.
    Tom Clancy’s Ghost Recon 3 (working title) [next-generation console]: Next-generation console technology meets the soldier of the future to revolutionize the classic squad-based shooter.
    Tom Clancy’s Rainbow Six Lockdown [Xbox, PlayStation 2]: The critically acclaimed multiplayer experience returns with the all new Rivalry Mode and Persistent Elite Creation Mode.
    America’s Army: Rise of a Soldier [Xbox, PlayStation 2]: The most authentic military game to date incorporating true-to-life character progression with an all-new Career mode (displayed at the U.S. Army Booth, #1608 in the South Hall).


    Two additional Ubisoft titles will be shown behind closed doors:

    Brothers in Arms Road to Hill 30: New Chapter (working title) [PC, Xbox]: Gearbox Software’s stunning follow up to what is already considered the best World War II military action game.
    Myst V: End of Ages [PC]: Resolve unanswered questions in the breathtaking finale to the epic journey.
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2005
  7. Underdog

    Underdog Only Community

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    De nieuwe Brothers in Arms gaat waarschijnlijk in Nijmegen/Arnhem afspelen. Lijkt me wel leuk voor diegenen die daar wonen en ook stukjes zullen herkennen.
     
  8. A-S-C-A-R-I

    A-S-C-A-R-I Guest

  9. JeePee

    JeePee Guest

    Socom 3: US Navy SEALs :D :D :D :D
     
  10. A-S-C-A-R-I

    A-S-C-A-R-I Guest

    kut games


    /Mod Dank je voor deze zinnige bijdrage :{
    Je bent al vaker gewaarschuwd, ga vooral zo door met loos posten als je nog langer op dit forum wilt blijven...
    Darkwing
     
  11. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    het verschil is ook dat je veel sneller en makkelijker in de west hall komt :)
     
  12. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja weinig titels waar ik eigenlijk naar uitkijk.
    Misschien alleen leuk om f.e.a.r en far cry instincts te zien
     
  13. Deano2

    Deano2 hallow??

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie lijst! Staan leuke titels tussen!:)
     
  14. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen SNK Playmore heeft interessante zooi.
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    lijst ge-update
     
  16. wiegers

    wiegers Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Die lijst ziet er opzich best netjes uit!! Doe je goed, Fardo.
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    jat ik gewoon van ign ;)
     
  18. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    call of duty 2, TEEEE VET!!!!
     
  19. Petor

    Petor Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    "De Xbox-only games zijn op de vingers van 1 hand te tellen.
    Slecht..slecht...slecht."

    Als je het van only spellen wilt hebben had je geen Xbox moeten kopen natuurlijk, daar is Nintendo de meester in. MAar goed, ik ben erg benieuwd, ik ken er heel weinig van en Rainbow Six 4 ben ik het meest benieuwd naar. En 2006 zal idd karig worden qua games denk ik, maar in 2006 moet er een nieuwe console gekocht worden, dus veel games kan ik dan toch niet meer betalen.

    Met een vriendelijke lach,

    Peter
     
  20. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Dr staat wel het een en ander bij, waar ik naar uitkijk. Ook zie ik dingen staan, waarvan ik ng niks gehoord heb, zoals Myst V voor de PC, zal wel weer een toppertje worden. NFS: Most Wanted zal in het najaar denk ik aan mijn collectie worden toegevoegd en de ware topper van allen: TES IV: Oblivion. Alleen voor dat spel zou ik al een xbox360 halen (nee, geen pc, want dat is alltijd ellende, pc's).
     

Deel Deze Pagina