1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [MMORG] Darkthrone

Discussie in 'Games' gestart door Danger, 14 apr 2005.

  1. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Darkthrone is een turn-based massively multiplayer online fantasy game. Het is text-based (net zoals Omerta) en lijkt een beetje op Kings Of Chaos. Het is alleen een stuk leuker! Darkthrone zit nu nog in de beta versie, die is leuk speelbaar. Binnekort komt ook Darkthrone Gold. Dat is de nieuwe versie.

    Als je je registreert kun je kiezen tussen deze types:
    Humans (provide a 5% bonus in the Attack category)
    Goblins (provide a 5% bonus in the Defense category.)
    Undead (are given a 5% recruiting and casualty bonus.)
    Elves (are given a 5% intelligence bonus.)

    En daarna kan je ook nog een subclass kiezen, maar deze dingen wijzen zich vanzelf.

    Je kan in het spel 3 alliances (clans) joinen tegelijkertijd, deze kunnen weer protectie bieden etc.
    Je kan mensen aanvallen voor gold. Je kan soldiers, miners, spies, sentrys (antispy) en Guards trainen.

    Soldiers kan je weer in Knights trainen (wanneer class undead ook bezerkers)
    Guards kan je weer in Archers trainen (wanneer class elf ook elite archers)

    Je kan andere mensen aanvallen, daarmee krijg je weer expierence points waardoor je weer levels up gaat en je krijgt gold als je iemand aanvalt. Met dat gold kun je weer wapens kopen voor je mannetjes. Als je levels omhoog gaat kan je je fortification upgraden en weer betere mercenaries kampen kopen etc.

    Dit spel is te spelen op:

    www.darkthrone.com
     
  2. Burnout Master

    Burnout Master Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Naar mijn mening zuigt kings of chaos als de tering dus dit zal ook wel zuigen. Ik snap de lol van textbased games echt niet...
     
  3. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    KoC zuigt ook, ik was in het begin ook een beetje lacherig naar een paar vrienden toen ze met dit kwamen... Mja, vind 't wel leuk nu...
     
  4. Burnout Master

    Burnout Master Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien moet ik het toch maar eens proberen dan
     

Deel Deze Pagina