1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Blu-Ray voor de Next-Gen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door A-S-C-A-R-I, 14 apr 2005.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    klopt als de geruchten nog steeds waar zijn komen er meerdere versies van deze xbox ... maar ach op een blu-ray of hd dvd console zit ik nog niet echt te springen ... is wel leuk als het er bij zit .. maar ik verwacht het niet
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    DVD9 = 1 kant en dubbel laags , totaal ongeveer 9GB.
    DVD18 = 2 kanten en dubbel laags , totaal ongeveer 18GB.

    ik heb 1 DVD18 in huis en dat is Men In Black.
    Op kant 1 staat de Widescreen versie van de film.
    Op kant 2 staat de Fullscreen versie.
     
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Blu-Ray is niks bezonders, zoals ik al eerder had gepost in een andere topic, word het er allemaal nou niet bepaalt beter op. Maar goed we weten allemaal wel hoe Sony zich nu presenteerd, en dat ze mooie grote woorden hebben, maar bar weinig daarvan gaat volgens mij uikomen. Want verwacht niet dat spellen langer worden, maar wel beter eruit zullen zien(op zowel dvd als blu-ray want ja das nou 1maal de next gen he) , en dus meer ruimte in nemen, maar 20gig op 1 zo'n ding, ik denk dan echt bij mezelf van wtf heb je aan al die overgebleven lege ruimte van 15gig...daar zal de klant echt niet minder door/voor hoeven te betalen hoor. ;)
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2005
  4. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Precies, en stel dat games echt zo groot worden dan kan Microsoft de games best op twee schijfjes doen. Is met sommige NGC games nu ook al zo en niemand die er problemen mee heeft. Dus voor games zal blu ray waarschijnlijk de komende tijd nog niet noodzakelijk zijn. En mocht het de volgende grote standaard worden voor films (wat nog maar de vraag is), dan zal dat nog wel een paar jaar duren. Tegen die tijd kunnen we de xbox 3 al wel verwachten.
     
  5. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    DE MINIDISC EEN FLOP?????? wtf heb je het over man. egt... alleen omdat je dit hoort van andere mensen.... pfffhh egt.


    iig w8 ik lekker af tot 13 of 12 mei.
     
  6. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    lol wil jij beweren dat de minidisc een groot succes was dan??

    dan ben je wel heel erg dilluted
     
  7. super_elite

    super_elite Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft heeft voor de traditionele dvd gekozen omdat meer opslagcapaciteit niet nodig is. Zelfs games zoals Far Cry etc passen op een dvd5. Ik vind het opzich wel een goede move, omdat de traditionele dvdspeler goed doorontwikkelt is, en daardoor komt er een zeer betrouwbare snelle dvdrom in de xbox360.
     
  8. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Da mag ik hopen :{
    De mijne leest 0,0 DVD-RW's.
     
  9. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Whehe... als ik de graphics van de next-gen games zo zie kunnen de game devs elke bit van de 20GB schijfjes makkelijk gebruiken, 4.7gig is minder dan je denkt ;)
     
  10. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    haha nee man maar het was cker geen flop weet je wel hoeveel van die dinegn verkocht zijn?? ;)

    marja ontoppic eff :p
     
  11. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Microsoft is echt niet achterlijk. Ze zouden nooit voor dvd9 hebben gekozen als dat echt niet meer zou gaan.
     
  12. MaD ISSERMIR

    MaD ISSERMIR MaD Agency

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    O-) LOL had ik het toch goed O-)
     
  13. MaD ISSERMIR

    MaD ISSERMIR MaD Agency

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks man heb ik ook weer wat geleerd *)
     
  14. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Enkele huidige Xbox spellen hebben al de ruimte nodig van een Dual Layer. Ik denk dat Microsoft toch voor dual layer kiest om nog extra content te verkopen via LIVE.

    De xbox2 zal waarschijnlijk het doelwit worden van de piraterij. Als je bedenkt dat Blu-Ray nog erg duur zal zijn en er vanuit gaat dat Nintendo zelf weer wat ontwikkeld.
     
  15. Masster Chief

    Masster Chief Eat my bullets!

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet het nog niet, microsoft wil wel HDTV ondersteunen, en dat gaat echt veel ruimte in beslag nemen, ik wacht nog even af tot ik de eerste productie versie van de volgende xbox zie.
     
  16. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    ik vind beetje onzinnig. De we hebben nog nooit een spel op xbox gehad die meer dan 1 dvdtje nodig had. Volgens mij gebruikt de gemiddelde xbox game maar de helft van een dvdtje. Beetje onzinnig om dan een 30gb schijfje te gebruiken.
     
  17. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Tja, piraterij zul je toch altijd krijgen. Zal op de PS3, ondanks de bluray, toch ook weer voorkomen. Schijnt ook zo te zijn dat één van de redenen dat playstation zo groot is geworden, het feit is dat er relatief eenvoudig games voor gekopieerd kunnen worden.

    Het schijnt trouwens zo te zijn dat nintendo voor HD-DVD heeft gekozen.
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  19. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    De PS3 krijgt de mooiste graphics dat is wel zo.
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hoezo? Volgens mij is er geen groot vershil
     

Deel Deze Pagina