Dat is het probleem, die site linkt niet :{ ga naar www.nedgame.com en dan ff zoeken op "Xbox Live" *)
Hoezo, starterkit 12 maanden + SC PT voor 30 piek? Ik zie daar net een gewoon starterkit zonder iets erop of eraan voor 55 euries? Ik zie die die jij bedoelt nergens staan hoor.
Bij Fame in amsterdam hebben ze nog een paar en bij bart smit bij nieuwendijk hebben ze em ook zijn er nog zat
User: Berrie Verjaardag: 15-01-1991 Maargoed, Ik heb geprobeerd om een link te krijgen, maar dat gaat niet. Die site linkt gewoon niet
Ik heb een week geleden een nieuwe starterkit gekocht: - 12 maanden xbox live - Headset - Splintercell: pandora tomorrow En wat denk je 28,50
Omdat je nooit direct een game moet kopen die net uit is, werkt hetzelfde als met alle producten Je bent zogezegd een Early Adaptor, die vinden het fijn om de nieuwste handel te hebben, maar betalen ook het meest
Jezes, wat blijkt lezen toch moeilijk te zijn, hoe vaak deze vraag al niet gesteld is om moe van te worden :{ _0/
Wat dacht je van het feit dat MS het online gamen wil bevorderen en dat daarom dit soort pakketten worden gesponsord?! Idd, onder de kostprijs verkocht zelfs. Heeft allemaal te maken met strijd op de console markt, logisch toch? Zoals nu de Xdoos met Forza en controller ook maar 169 Euri kost en de PS2 met GT4 en controller 179. Pure marketing. Continue gevecht en jij kunt ervan profiteren *)