[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 24 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    2ndairy op een grote map is haast niet te stoppen. Wel is het handig om een host te hebben die standby kan want dan lukt het wel eens om iemand die 2ndairy doet uit te laggen.

2. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Mwah ja ik had het wel kunnen doen maar ja dan voel ik me zelf ook wel een beetje cheater.

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als hun het doen is het niet erg. Nu verlies je 1/3 van je level omdat ze 1x 2ndairy gebruiken.

4. venom

venom Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    DAYNE OMG .......
    TROTS OP JE LVL 19 :confused:
    stil maar...KLAAR en by the way die ice is lvl 21. I say no MORE.

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Waar zeg ik dat :confused: Ga eerst je kleuterschool afmaken want je kunt nog steeds niet lezen _0/

En wat dan nog ik mag toch trots zin dat ik 19 ben of niet. Ik was al best trots toen ik eindelijk 16 was dus _O_

6. 0906-ICE

0906-ICE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OMG, trots op 16, ... laat maar,

Maar ff over dat irri "school" ding van jouw...

Doe jij nou HAVO/VWO/Gymnasium of wat?

Anders:

7. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    relluh!!!
    Relluh!!!
    Relluh!!!
    Relluh!!!

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Mag ik toch best trots op zijn. Toen vond ik dat wel cool dat nieuwe logo met 2 hoorns.

Ik zit BTW op de Univesiteit >> Natuur en Sterrenkunde _0/

Laatst bewerkt: 15 apr 2005
  9. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Tuurlijk ik bedoel iedereen zijn eigen niveau weet je, en met al die cheaters zegt level ook niet meer veel.

Voor mij (en me team) is er trouwens geen bal meer aan elke keer als we team skirmish doen en we scoren 1x quitte ze meteen :{
    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=140615797&player=LoC ReAl 1

Nou ja nu ben ik maar gekapt met team skirmish, is gewoon niet leuk om elke keer tegen boosters of cheaters te moeten die nog niet eens level 14 waard zijn.

10. Sjaak NL

Sjaak NL Sleeuwijk!

Leuk Bevonden:
    0
    Check deze nieuwe gameplayvid stk vs str8rippin
    Ogres owns us all _O_

Gforce, je mag je nederlands wel eens wat gaan bijspijkeren als jij op universitair niveau zit... _0/

11. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Vind 'm niet zo vet dat filmpje.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Jah wat owned er eigenlijk aan dat filmpje? De tegenstanders (die het filmen) praten niet eens met elkaar, ze blijven ook niet bij elkaar en om nou te zeggen dat ze zo goed zijn......daar komt ook nog eens bij dat elk filmpje dat ik van StK zie op Lock Out met BR is.....laat ook eens een keer iets anders zien. In die eerdere filmpjes op Lock Out deden ze het echt wel beter hoor.

En ik studeer Natuurkunde en geen Nederlands dus als ik daar maar goed in ben is alles goed!

13. venom

venom Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat kan jij toch leuke vergelijkingen maken met opleidingen:)
    Ongelofelijk gewoon...
    maar zullen we deze discussie ten einde brengen? ik stop in iedergeval met deze nutteloze discussie. Want ik weet niet hoe jij een link kan leggen met gamen en opleidingen:confused:

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Eerst vraagt SSVII mij wat voor een opleiding ik doe en daarna maakt Sjaak NL er een opmerking over. Ik antwoord alleen terug...

Maar vind jij dat nieuwe filmpje dan zo geweldig???

15. venom

venom Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    owke, en nee ik vind dat filmpje niet geweldig. Maar dat zegt niets ze ownen wel.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb ook nooit gezegt dat ze dat niet doen.....maar andere personen hier op het forum denken gelezen te hebben dat ik dat wel gezegt heb.

17. DuckyWarrior

DuckyWarrior ]HuT[ Mysteri0uZ

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dayne jij denkt dat die ogres niet ownen maar ze spelen wel tegen Blackjack enzovoort. Als ze tegen jouw of iemand anders hier moesten ownen ze je echt zeker wel hard

18. Destroy

Destroy Guest

Omfg ze praten wel met elkaar alleen aangezien het allemaal via de headset gaat hoor je het niet op het filmpje en ja hoor je owned zeker wel als je met zijn 4en op een kluitje gaat zitten campen..verspreiden moet je en map control krijgen maar ochjah vergeten jou tactics zijn beter dan die van de ogre en str8 rippin dus ga maar lekker met zijn 4en bij elkaar zitten met shotgun en sword jaa dan kom je er wel :+

19. DonScorpion

DonScorpion Guest

Laatst bewerkt door een moderator: 15 apr 2005
  20. Jozo

Jozo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toch apart dat de mensen die Dayne aanvallen zo ongeveer alles lezen wat ze willen lezen, maar niet kijken naar wat er nou eigenlijk echt staat. :)

Ik begin eigenlijk ook wel weer een beetje genoeg te krijgen van Halo 2. Zo veel cheaters en als ze niet cheaten gooien ze de bom op onberijkbare plaatsen of verkrachten ze de game op een andere manier.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina