Splintercell 3: Chaos Theory Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Berrie, 31 mrt 2005.

  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Met L trigger ...
     
  2. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    zelfs als ik niet de L trigger gebruik lukt het mij nog om iemand in 1x om te leggen.
     
  3. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Btw, als je langs lazers wilt, ook in chemical bunkers(co-op) en in sommige sp missies, pak gewoon een lijk of een mannetje beet.
    Die hebben een sensor op hun jas, waardoor de lasers uit gaan wanneer ze in de omgeving komen.
     
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Schiet je soms op de helm van die guards :confused: Want het is serieus mogelijk om een guard met een headshot dood te maken.
     
  5. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    nee, de een ziet de beweing als compleet willekeurig en neit te voorspellen, ik kijk rustig hoe het geweer beweegt en haal op het juiste moment de trigger over, 7 van de 10 raak ik idd met een head shot, en lang niet alle bewakers hebben een helm op :D.
     
  6. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Nee inderdaat, ze krijgen pas een helm als je 3 of 4 keer het alarm over laat gaan ... Geniaal gedaan trouwens ! Want als je bij The Bank het alarm 4 keer laat overgaan, dan zullen de guards allemaal met helm en vest achter een gekantelde tafel gaan zitten :D
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2005
  7. Littleynot

    Littleynot Not so little anymor

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    hulp nodig bij 1e level coop xbox

    Ik kom bij het eerste level niet eens voor bij de open plaats met de guards, wie weet wat ik daar moet doen ?
     
  8. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat schiet al op, maar de eerste regel is natuurlijk in het donker blijven. Af en toe zullen de guards daar in het donker rondlopen en daar kun je je kans pakken. Een andere manier is om je maatje de lichten geluidloos uit te schakelen (richten op de lamp met je pistol en 'L' ingedrukt houden) waardoor de guards gaan inspecteren en je daar ook een aantal mogelijkheden hebt.

    Maar je hoeft ze niet per se uit te schakelen, je kan ook direct samen door het raam het gebouw in.
     
  9. Littleynot

    Littleynot Not so little anymor

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    welk raam ? boven die deur ??
     
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja, het raam boven een soort schuurtje/stroomhuisje :) Elkaar voetje geven en klaar !
     
  11. Littleynot

    Littleynot Not so little anymor

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    ja daar zijn we, al heel vaak op geweest, maar hoe krijg ik de ander er dan op ?
     
  12. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    loop jij eerst maar eens de training door |:-
    Ik en ik neem aan velen met mij hebben geen zin om je hand je vast te houden en alles voor te kauwen.
     
  13. Littleynot

    Littleynot Not so little anymor

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    jezus kben echt 8terlijk, khad die move nog niet gezien, even boekje gekeken en daar stond hoe het moest. in ieder geval bedankt. level nu zo door gelopen
     
  14. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je dat stuk in 'The Bathouse' met Douglas Shetland moet doen? Ik moet hem achtervolgen en bommen onschadelijk maken ofzo. Maar telkens als ik die ene deur inloop onploft die zooi daar.
     
  15. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het dat stuk vlak na die 3 gasten met die thermo vision? Zo ja dan....
    Daar zit namelijk om de hoek een wall-mine. De eerste keer dat ik er langs reden ontplofte de boel namelijk ook. 8)

    Zo nee, dan moet je eerst die bommen onschadelijk maken, en dan pas kun je door die deur. :p
     
  16. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    jongens, ik ben in missie 3 en heb echt een rothekel aan dat hacken van die computers en keypads. Ik heb een uitleg gelezen op internet, maar het is me nu nog steeds abracadabra.. zelf aan 't prutsen geweest in het spel zelf en het is me 1x 'per ongeluk' gelukt. K las hier ergens dat, als je het eenmaal doorhebt, wel leuk is.. maar dan moet ik het wel eerst doorkrijgen, want zo ist bagger. Wie kan een duidelijke uitleg geven over hoe je dat moet doen..

    het zal vast wel ergens in dit topic staan, maar k heb eerlijk gezegd geen zin 21 pagína's grondig door te lezen.. O-) Iedereen schijnt het hier overignes bijzonder makkelijk te vinden aangezien er geen vragen over zijn..
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2005
  17. MaGoC

    MaGoC Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    oké,

    aan de linkerkant heb je allemaal ip-adressen. 1 daarvan is de goede code. Stel de code is 1-2-3-4-5
    Jouw device (dat ding aan de rechterkant) gaat al die losse nummers af. Wanneer hij een deel van de goede code vindt,bijvoorbeeld 4, licht die op. Dan moet je naar dat stukje toe en met X dat gedeelte locken. Nu valle alle codes die op de vierde plek geen 4 hebben staan af. Zo ga je alle oplichtende delen locken tot één code links over is, en dan druk je op A.

    Je kunt met de linker thumb-stick ook de codes aan de linkerkant selecteren wanneer je niet genoeg tijd hebt en één op goed geluk kiest.
     
  18. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Hacken is easy :D als je het door hebt *)
     
  19. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey bedankt he MaGoC... ik snap het nu, bedankt voor je uitleg :) idd een eitje als je het begrijpt..
     
  20. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Mensen, hoe krijg je in de singlepalyer een beetje een fatsoenlijke rating? Ik heb nou net Battery gespeeld:

    Mission Played: Battery
    Time played: 53:03 min.
    Times identified as intruder: 0
    Enemies knocked out: 0
    Enemies injured: 0
    Enemies killed: 22
    Civilians knocked out: 0
    Civilians injured: 0
    Civilians killed: 0
    Bodies found: 0
    Alarms triggered: 0

    De enige objective die ik niet heb voltooid is:
    Retrieve the shipping and repair logs.

    En heb nu een rating van 46%.


    Moet ik minder vijanden door midden snijden, of ligt het aan dat objective?
     

Deel Deze Pagina