[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 24 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjaak NL

Sjaak NL Sleeuwijk!

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk is het filmpje niet ongelooflijk geweldig, het is ook geen montage, maar een gameplayvideo. Hier kan je samenwerking oftewel synergie in terugzien. Ik wou een voorbeeld geven van hoe de beste van de wereld een game spelen omg...
    en nee ze praten niet omdat degene die het heeft opgenomen zijn geluid via microfoon heeft staan.

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Welke BlackJack bedoel je? Deze: http://www.bungie.net/Stats/PlayerStats.aspx?player=BL4cKjAcK ?

Ik zeg helemaal niet met 4 bij elkaar. Lezen is OOK voor jou een groot probleem. 2 aan 2 lopen is stukken beter als wat ze nu doen.

3. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Dat snap ik ook wel, maar ik vond het geen boeiend filmpje.

4. Destroy

Destroy Guest

nou als je 2 aan 2 bedoeld dan ben je helemaal debiel want dat doen ze juist wel dus loop maar niet zo te zeiken ogres ownen jou str8 rippin owned jou zelfs ik own jou _0/

5. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    RELLUH!!
    RELLUH!!
    RELLUH!!
    RELLUH!!

Jah jongens, nou is het wel weer mooi geweest.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Tuurlijk ownen hun mij. Jij niet jij owned helemaal niks jij bent een n00b _0/. En hou nu aub met je debiele commentaar want je lijkt wel een klein kind die een mening van een andere niet eens kan begrijpen. Ben je enigskind ofzo?

Ik praat niet eens over ownen. Ik speel voor plezier het gaat hier om een spelletje. Als je een keer echt geowned wil worden moet je maar een keer bij me langs komen. Alleen dan heeft ownen een betekenis......

Laatst bewerkt: 15 apr 2005
  7. Destroy

Destroy Guest

Ja hoorrr *lacht in vuistje*

8. DarkAzura

DarkAzura Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je wou zeggen da als hij bij jou langkomt je even fijn mag mee kijken op ze'n onderste splitscreen waar hij zich precies schuil houd ?

9. Xavearr

Xavearr Don't Think, Just Do

Leuk Bevonden:
    0

Dayne, ken je deze match nog?
    http://bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=132270229&player=Xavearr
    Hier had je zo'n vette ownage :9

Maarja, goed...
    Dat was je slechte potje ooit geloof ik.. L:9L

10. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4
    heey, ik had gister mun xbox terug gekregen van de repair servirvice( niks gemaakt trouwens) en toen ging die een update downloaden toen ik met halo 2 online ging en dat kan die niet zijn van a.s. maandag... was er voorheen ook een update?( heb halo 2 vanaf de realese maar kan me niks herineren...:p)

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat was inderdaad een slecht potje. Kan toch of niet? Ik heb nergens iets over ownage gezegt dat maken jullie ervan. Jullie willen lezen wat jullie zelf willen alleen staat het er heel anders. Misschien komt dat omdat jullie nog volwassen moeten worden maar dat komt vanzelf wel _0/. Dan zien jullie misschien ook in dat er belangrijkere dingen zijn als Halo2 |:-

Hier speelde ik goed en win ik een Rumble Pit van BaHaMuT:
    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?panel=stats&gameid=133063219&player=Dayne GT

@Destroy: je durft niet eens je tag te laten zien dus hou maar op.

Volgens mij is dat voor het dashboard en niet voor Halo 2.

Laatst bewerkt: 16 apr 2005
  12. Ghost Leader

Leuk Bevonden:
    4
    Nee want ik had van te woren al splinterceel 3 en ghost recon 2 online gespeeld...

13. 0906-ICE

0906-ICE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Gforce, zn naam is zn Tag,

gebruik dan search op bungie en tada,

I destroy I

(ow en waarom ik zn nick post, tis mn clan mate en zijn stats mogen er cker zijn)

of kijk op onze Clan website

14. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
  15. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zal wl een update zijn voor t dashboard zijn zoals GForce al zei.
    Als die maandag 18 april weer gaat updaten dan heb je de nieuwe update
    Dan komt ie eindelijk uit _O_ :D _O_ :D

16. DarkAzura

DarkAzura Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, deze opmerking is dus echt NIET volwassen, ben je onzeker van jezelf ofzo dat je zulke dingen gaat denken over ons, je weet onze leeftijd niet eens en ik neem aan dat als je 18 bent je volwassen bent... en dan kan je het aan de andere kant bekijken misschien doen we tegen jou wel kinderlijk... maar jah op een forum moet je met veel dingen rekening houden en helaas ook wel is met kleine kinderen die teveel eigendunk hebben

17. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben enigs kind.

18. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb niet zo veel vrienden op Halo2

Ik zoek dus nog luitjes die best vaak online zijn en voor de fun spelen(niet van die mensen die leaven als we een potje verliezen)
    Mijn team slayer level is 10 en team skirmish 3, maar omdat ik niet echt een party heb kom ik vaak dus in slechte teams.

Zijn der dus mensen die ook iemand zoeken om mee te spelen, plz voeg me toe: Q BasiX :)

19. Ghost Leader

Leuk Bevonden:
    4
    bedoel je het xbox dashbord, want dat kan niet want ik ben van te voren al met splintercell 3, mechassault2, ghost recon2 en timesplitters onlien geweest...

kan het niet de update geweest zijn die de wachttijden voor de mathmaking verkorten...?

20. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    What the hell :confused:
    Ik kijk op bungie.net bij my stats en opeens staat er: 'you were blacklisted'
    Wat betekend dat precies? Ik kan nu namelijk niet meer op bungie.net komen maar der stond iets van dat ik 2accountants heb en dat ik daarom ben geblacklisted maar ik heb gewoon een nieuw accountant gemaakt omdat ik me andere accountant niet meer vet vond.
    Kan iemand me misschien uitleggen wat ik moet doen? :'-(

Dit is wat ik nu zie als ik op mijn stats kijk:

You were blacklisted by Disembodied Soul on 4/16/2005 at 9:04 AM for the following reason:

An account owned by you has previously been blacklisted, using a different account to avoid the blacklist is not permitted.

This blacklisting will expire on 4/18/2005 at 9:04 AM. Please refrain from further violations, or you will be permanently blacklisted from this area of the site.

If you wish to complain about being blacklisted from the public forums, please abide by the following rules:

Don't ask us to overrule a moderator. We'll believe them over you every time.
    Don't ask us to shorten a 7 day ban. You did something bad, live with the consequences, and move on. We only allow appeals for permanent bans.
    Assuming you read the first two rules, and still think you have been wronged, don't forget to include your login name and a description of why you are right and the moderator who banned you is wrong.
    Because it bears repeating - don't whine about temporary (less than seven days) bans. We're not going to help you, that's why we have moderators.

If you believe you have received this message in error, please report this issue to bnetbugs@microsoft.com. Include the day and time (include your timezone), your Bungie.net user name, what you were doing at the time, and what you expected to happen instead of this error message. We apologize for the inconvenience, and hope to have your issue resolved as soon as possible.

Version Information:
    Bungie.net Renderer Version: 1.4.5.705
    Bungie.net Engine Version: 0.0.0.0

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina