ik vind al die lange filmpjes wel leuk, ik vind dat wel leuk om naar te kijken. en er is toch genoeg gameplay dus er mogen van mij gerust wel lange filmpjes inzitten
hoe versla je the fear?? ik ben er al een tijdje mee bezig en het lukt mij niet. mischien heeft iemand tips voor mij!!
fear was toch die gast tussen de bomen enzo, die slang /kikkerachtige? heatvision aan en schieten maar he anders gewoon kijken waar hij heen gaat (bewegende takken) en hoppa. ik had em binnen 10 sec dood met een AK
Nee dus, later vertelde de AI dat dit aan ocelot was verteld (om hem op het verkeerde spoor te zetten), maar dat het eigenlijk allemaal ging om het cencureren van alle media. de AI wilde gaan denken voor de mensen omdat hij die daar niet toe in staat achtte. De AI zat in arsenal, maar was nu beschadigd door Snake / Raiden. Snake ging achter Ocelot / Luiqid aan, en plaatste een zender op de metal gear om te kijken waar hij heen ging. Raiden heeft de lijst met namen van de Patriots, maar die blijken allemaal al 100 jaar dood te zijn. Verwarring alom dus, en ik EIS nog een vervolg, want dit kan gewoon niet, het voelt nu alsof er 2 uur van het verhaal mist. Gelukkig is Snake Eater's einde een stuk duidelijker, en emotioneler
Draadje valt me nu pas op, maar heb hem even verplaatst naar 'Overige Consoles en PC Gaming', waar dit draadje prima in past. @ EvilCuber: pas je sig even aan, deze is groter dan de toegestaande max van 5 regels.
@ Sith Vegeta : Speelduur incl kijken filmpjes ongeveer 12 uur ( zonder filmpjes schat ik een uurtje of 4 a 5 ). Backtracking zit er niet veel in. Intro lijkt idd veel op bond ( incl. titelsong enzo ) en ook het einde lijkt erg veel op einde van een bond film. Veronica gids ligt een aantal keren in het spel verborgen ( evenals een paar game magazines ) . Leuk geintje : Als je op veronica gids schiet opent het magazine zich en zie je een artikel over MGS3 dat in de veronica heeft gestaan. Schiet je nogmaals dan zie je de achterkant van het magazine. Vond dat er weer veel filmpjes inzaten, maar deze zijn meer de moeite waard als in MGS2. Ook de eindbazen zijn een stuk beter als in deeltje 2.
ja de filmpjes zijn ook best interactief en zo, ff een vraagje hoe in godsaam versla ik dei klote sorrow, die gast met al die zombies en zo?
Doorlopen tot het einde gewoon al die manntjes ontwijken (die JIJ hebt gedood) dan ga je dood en dan neem je die wake up pill
Heel simpel Spoiler Je moet The Sorrow gewoon blijven volgen tot op het eind waarna hij je ineens aanvalt en je meteen komt te sterven. Dan moet je in plaats van continu te kiezen op L2 drukken en een revival pill nemen... en dat was het dan. /edit: Fractie van een seconde te laat
Je moet het ook wel overleven tot je dood hoort te gaan (niet doodgaan door zijn aanvallen dus), maar echt tot het einde. Dacht ik dan, tis alweer een tijd geleden