Ik mag vandaag een spel uitkiezen voor me xbox (jeeeeeee ) Nu zit ik dus te tweivelen tussen TimeSplitters Future Perfect en Brothers in Arms Road to Hill 30. Wat zouden jullie kiezen en wie heeft en van de\ze twee en vind dat dat hem helemaal is.
Ik zou zeggen, lees de 2 reviews van deze game op de mainpage en beslis dan. Anders gok ik dat dit toch een opsom topic wordt, en dat ie geclosed word. Dus gewoon reviews lezen, en dan kijken wat je er van vindt! *het is twijfelen!
wat Rivanov al zegt, je moet gewoon lezen, en aan de hand van de plus en minpunten beslissen wat jou game word,, hou je meer van oorlogs shooters of meer van vage comic shooters, aan jou de keus, maar k zou het wel weten
ik zouw voor brother in arms gaan. ik heb de reviews gelezen en brothers lijkt me een beter spel. ten eerste het verhaal achter time spilters lijkt me niets. terwijl bij brothers in arms een veel beter vehaal achterzit. ten tweede bij brother in arms kan je je compagnie bestuuren. bij time splitters moet je in je eentje spelen. Ten derde de grapics zijn in brothers stukken beter. ook heb ik gehoord dat het op x-box live master is. (brother in arms).
Ik zou ook voor BiA gaan. Qua revies dan...Timsplitters 3 heb ik gespeeld met zowel een controller als gun, en vind ik niet zo vet als BiA. Maar het blijft je eigen keuze.
Wil je veel schieten zonder na te denken en talloze multiplayer opties? -> Timmesplitters 3 Wi je een mooi, meeslepend en tactisch WOII spel -> Brothers in Arms. Maar lees eerst ff reviews.l
Deze twee games zijn absoluut niet met elkaar te vergelijken. Het heeft dan ook weinig zin om hier een topic over te openen, want iedereen heeft een andere smaak. Wij kunnen dus niet voor jou bepalen wat jij leuk vindt. Lees de volgende reviews: Timesplitters Brothers in Arms En baseer daarop je keuze. Dit soort topics zijn niet toegestaan, daarom gaat deze dicht.