Breedbeeldtelevisie ?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door abruzzese, 16 apr 2005.

1. abruzzese

abruzzese abruzzese

Leuk Bevonden:
    0
    Ik game met de Xbox op mijn breedbeeltelevisie en dat is supermooi.
    Maar als ik Project Ghotham Racing 2 speel moet ik mijn televisie aanpassen met de functie zoom , want als ik deze game speel op zoom panoramic zijn de auto,s te smal en moet ik hem aanpassen op zoom auto.
    Maar als ik Ghost Recon 2 speel klopt de verhouding weer niet bij zoom auto [ beeld aanpassen } dan lijken de figuren weer te breed te zijn .
    Nu is mijn vraag als je op de Xbox speelt moet je dan iederskeer de zoom op de televisie aanpassen bijvoorbeeld : auto
    panoramic
    full
    Laat mij iets weten als jij er ervaring mee hebt ?
    Alvast Bedankt.

2. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet het niet zeker maar volgens mij heeft dat ook te maken met of de game breedbeeld ondersteund.
    Je kunt ook bij de opties van je Xbox kijken in het launch menu, daar heb je de mogelijkheid om in te stellen wat voor een tv je gebruikt.

3. abruzzese

abruzzese abruzzese

Leuk Bevonden:
    0
    Oké

Bedankt voor je snelle reactie.

4. Spartan_117

Spartan_117 bass

Leuk Bevonden:
    0
    ik game ook op n breedbeeld ik zet m altijd op panorama dan ziet t R het beste uit, zowel games als gwoon TV (ook bij PGR2:))

edit:/ ik zou je xbox NIET (settings- video)op widescreen zetten:) dan krijg bij Halo2(bijv) van die tralies als je multiplayer speeld

Laatst bewerkt: 16 apr 2005
  5. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de beeldoptie van de Xbox heb ik hem op breedbeeld staan.
    Ik speel dan ook alle spellen op breedbeeld en heb er nooit problemen mee gehad.

6. Spartan_117

Spartan_117 bass

Leuk Bevonden:
    0
    maar aj krijgt tralies als je bijv halo speelt pfso das lelijk t is beter(vind ik) als t gwoon onder en boven is

7. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een paar keer in de huiskamer op de breedbeeld gezet dan zet ik in de xbox dashboard -> settings -> video op widescreen.
    De tv zet ik dan op breedbeeld (in jouw geval dus panoramic)
    Mij zijn geen maffe dingen opgevallen

8. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    k game als het kan op een breedbeeld tv.. moeje idd gwoon ff instellen bij dashboard van de xbox op widescreen, dan is 't goed. Moet je overigens ook ff de instelling van je tv zelf (der zit een knopje op waarmee je de beeld groottes afgaat op je tv kastje).

9. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Precies hetzelfde bij mij... Je kunt hem beter niet op widescreen zetten, dan is het standaard uit verhouding... Full Screen haalt het ook uit verhouding, dus dan kun je het beste panoramic nemen, daar speel ik altijd op...

Als we het dan toch over die instellingen hebben, wat doet het instellen van dat PAL 60 ofzo? Ik had het laatst ingesteld, want het leek me een beter beeld geven als het alleen kan als je TV dat ondersteunt, maar ik had het gevoel dat het er niet echt mooier op werd... Wat doet het nou eigenlijk, want misschien zit het wel tussen m'n oren en zie ik iets anders omdat ik weet dat het anders zou moeten zijn...

10. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    xbox op 16:9 en mijn tv (alleen bij halo, de rest doet het vanzelf, kutbungie) gewoon op full screen is de hud mss wat uit verhouding, maar het spel klopt tenminste.

11. Spartan_117

Spartan_117 bass

Leuk Bevonden:
    0
    als je dat doet dan krijg je zo'n tralie scherm als je (iig bij Halo2) multiplayer doet en dat speelt klote(vind ik)

begrijpt iemand mijn punt?

Deel Deze Pagina