James Bond: From Russia With Love

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elgee, 23 jan 2005.

1. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Beetje nieuwe info op gamer.nl
    Ben benieuwd, vooral omdat Sean Connery de stem doet, en dat klinkt toch wel even anders dan Pierce Brosnan.
    Maarja, wat heb je aan een stem als straks blijkt dat de game weer niks is...

Gamersnet.nl

2. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Als ie maar niet zo bagger wordt als Goldeneye, kan het wel wat worden. Ik heb zelf EoN en dat is best een vermakelijk spel.

3. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook helemaal plat gespeeld, vooral capture the flag met een vriend tegen een aantal bots. Maar ik verwacht er niet veel van, is een beetje uitgemelkt net zoals de films. Ik ga 'm in ieder geval niet halen, maar als je een echte bond fan bent kan ik me er iets bij voorstellen.

4. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ontopic: Hoop dat deze beter wordt als voorgaande delen.

Offtopic: WTF ?! Xboxmod jij hebt echt veel spellen !! 8) w00t !! Die klok heb ik ook. 8)

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    een aantal nieuwe screens (PS2)

wel cool dat je nu sean connery kan spelen :)

Play as Connery’s Bond
    Step into the shoes of the legendary Sean Connery, the original James Bond.

Enter the World of Classic 007
    Drive the vintage cars, meet the beautiful women, and visit the exotic locales, all beautifully rendered in authentic ‘60s style.

The Best Bond Experience Yet
    Fully integrated stealth and driving missions, non-linear level progression, the new zoom and focus aiming mechanic, and a deeply immersive living world add up to innovative, non-stop 007 action.

Brand-New Multiplayer Mode
    Third person, split-screen deathmatch mode offers an engrossing social multiplayer experience.

Control 007 Like Never Before
    A new scoring and rewards system allows you to deeply customize the equipment, skills, and abilities you’ll use in action as James Bond.

Classic Gadgets Made Modern
    Equip yourself with an array of classic weapons and gadgets updated with unique 21st century twists.

Laatst bewerkt: 12 apr 2005
  6. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het op het moment nog niet echt graphics van hoog niveau. De HUD is mischien wat te modern voor een game van een film uit 1964.

De scènes komen me btw niet bekend voor, dus dat zullen dan wel de toegevoegde scènes van EA zijn. En die Jetpack, is dat niet eerder iets voor Thunderball?

7. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Kijk uit! In je rug! :cool:

8. A-S-C-A-R-I

A-S-C-A-R-I Guest

lijpe shit

9. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik vind het erg leuk dat Sean Connery meedoet, maar waarom moet dat nou net zijn bij zo'n waarschijnlijk matig EA spel. De screens zien er ondermaats uit en Sean lijkt echt voor geen meter...
    Verder ben ik persoonlijk niet zo'n fan van 3rd person shooters, geef mij liever 1rst person shooters.
    Ik hoop dat ze er nog wat van weten te maken, dan is de moeite van Sean niet voor niets geweest (hij is nu 74).

10. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Pierce Brosnan zag er veel realistischer uit dan Sean Connery. Dit lijkt toch niet eens op hem.

11. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind sean connery meer lijken op pierce brosnan dan op sean. En als de game niet meer te bieden heeft dan met een lelijk geanimeerd poppetje en een jetpack rond te vliegen in leveltjes heb ik geen behoefte aan deze game :'-( (misschien klink ik nu wel heel negatief maar ik heb gisteren rogue agent gespeeld en wat is dat een slechte game zeg :eek: )

12. Govert

Govert Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina