1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo stats reset

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jerreby, 16 apr 2005.

  1. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Damn.. eindelijk level 17, komt dit.

    Eigenlijk is het ook wel weer goed, omdat je dan geen cheaters meer tegen komt, maar toch :{

    Als je dan weer begint moet je bijv tegen level 24 of dat soort levels, dat is echt k*t

    Geef je reactie
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2005
  2. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    is zeer logisch, er zijn echt heeeeel veel mensen die met cheats en glitchen hoog zijn geworden. Nu zullen de echte kneuzen eindelijk onderscheiden worden van de echte masters :+
     
  3. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Haha, daar heb je gelijk in ;)
     
  4. Lambers

    Lambers Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    op zich is het jammer, maar na een tijdje zit je gewoon op het niveau waar je hoort.
     
  5. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Als je begint moet je toch gewoon weer tegen je eigen levels?
    Maar het is inderdaad zeer jammer... Wel beter, want ook de cheaters staan weer op 0.
    It seperates the men forom the boys.
     
  6. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Kheb er geen problemen mee..
     
  7. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    kwis dit al. egt dom. ik weet c-ker dat al die cheaters/glitchers dit spel niet meer spelen. dus het maakt niet veel uit. behalve dat je je level niet verliest aan een blauw schrm maar gewoon door dude's met skills.

    wel kut had net met level 20. nu bijna 21.
     
  8. Q-BasiX

    Q-BasiX Back 2 BasiX

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je echt zo goed bent dat je dat level verdient dan zal je hem tog zo weer trug hebben :confused:
     
  9. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wist het ook al een tijdje...

    ik vind het verder geen probleem aangezien je binnen een week makkelijk weer op level 15/16 moet kunnen zitten en geef het dan nog een week en je bent alweer 20 dus dat is verder geen probleem


    wat je btw zei over dat je tegen level 21 moet spelen dit is NIET waar. Je rank van voor de reset wordt onthouden en als level 1 speel je alleen tegen mensen met dezelfde rankgebied als jou van voor de reset

    even voor de duidelijkheid...
     
  10. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Wordt dat onthouden??? Dat zou wel dope zijn. Anders wordt ik alles level 1 afgeslacht door iemand van eigenlijk level 20 ofzo.
     
  11. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    I don't give a fuck...
     
  12. henno

    henno Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm lekker boeie het gaat om de fun _O_ niet om stupid leveltjes te halen.. :eek:
     
  13. Rovak

    Rovak Guest

    Ik snap niet dat al die mensen ligge te zeike dat hun level wordt gereset, ben je daarom beter als je een hoog level hebt? Ik ben zelf level 3 en speel haast nooit matchmaking maar als ik tegen iemand van level 20 moet dan win ik bijna altijd, en dan noemen ze me cheater omdat ik van hun win :/. Ik wordt ook gek dat ze je voor noob uitschelde als je laag level hebt, en dan die mensen die zitte te showe met hun level, dat zijn echt van die mensen zonder leven die denken dat ze eindelijk iets bereikt hebbe in het leven met een gaar spelletje. Dus niet moelijk doen over da level en speel de game gewoon voor de fun waar het voor bedoelt is.
     
  14. henno

    henno Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Blaaat

    :+ :+ Inderdaad :+ :+
     
  15. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Mee eens :D
     
  16. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Een hoge rank ziet er leuk uit en geeft toch iets van 'wow, die moet wel goed zijn'.
    The Pulser, waar heeft bungie gezegd dat je oude rank onthouden wordt? Ik heb het niet gelezen in de aankondiging.
    Zouden cheaters niet vanzelf naar beneden zakken als ze niet meer kunnen cheaten? De reset lijkt me niet echt nodig, maar het geeft me wel de kans om mijn winst/verlies ratio te verbeteren. :+
     
  17. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Als ik de datum weet, wanneer ze gaan resetten, ga ik 00:01 een potje slayer spelen met goede gasten, ga naar bungie.net, naar leaderboards, naar mijn naam, screen maken, en posten op XBW :D
     
  18. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vindt het juist goed dat alles wordt gereset. Dan kan iedereen weer opnieuw beginnen.
    Ik zie de update wel zitten. En het zal nu ook makkelijker zijn om snel een hogere levels te halen met de nieuwe update. En alle melee weapon attacks zijn nu krachtiger, zodat je zit te dichtbij moet komen bij een vijand.
     
  19. Mcp

    Mcp Metastasizing

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    ja alleen wat wel bagger is dat je smg magnum en battle rifle minder sterk zijn. wel de battle rifle zodat er neit meer gecombo't kan worden maar de rest snap ik niet hor???
    en dat je granate sterker worden is ook niet echt nodig want nou heb je al 90% kans dat je iemand killt als je een granaat er heen gooit. wat wel beter is is dat ze eerder afgaan

    maar dat je ranking gereset word is wel goed. gewoon ff een weekje niet spele en dat zitte alle die-hards (eerlijke rete goede spelers) weer op niveau zodat je ze niet tege komt op het begin
     
  20. c2h50h

    c2h50h Elder Scrolls IV

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Combo is gewoon realistisch, als jij geen schild meer hebt als super soldaat(ben je dus gewoon een normale soldaat) is het toch logisch dat als je 1 kogel door je kop krijgt geboord dat je dood bent :confused: Straks doen ze nog dat je niet meer dood bent na een headshot van een sniper |:-
     

Deel Deze Pagina