Virtual Reality

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door A-S-C-A-R-I, 16 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. A-S-C-A-R-I

A-S-C-A-R-I Guest

We hebben allemaal vast wel eens het woord Virtual-Reality gehoord ergens,Virtual Reality betekent eigenlijk Visuele-Realiteit ,tenminste als je het letterlijk vertaald.
    Het begrip is wel moeilijk uit te leggen voor mij ik zal het ff zo zeggen ,je loopt dan in een wereld en al je handelingen in het echt komen ook weer terug in de virtuele wereld waar je je in bevindt.
    dus dan zit je bijv niet met een controller in je hand maarh dan ben jij een controller ,je hele lichaam ,de laatste jaren is er veel vooruitgang geboekt op dit gebied ,hoewel de techniek ervoor nog best wel beperkt is maarh is het mogelijk dat we in de toekomst misschien met de xb3 of xb4 onszelf echt in zo'n wereld kunnen plaatsen die je alleen maar in science ficition films ziet.........?!

STEL JE VOOR DAT JE LATER VIA XBOX LIVE ECHT MET JE KAMERADEN OP AARDE TEGEN DE COVENANT KUNT VECHTEN! OVERAL BOMBARDEMENTEN ,ALIENS DIE UIT DE LUCHT VALLEN ,GROTE WOLKENKRABBERS DIE NEERSTORTEN EN JIJ VECHT MET JE 30 OF 40 KAMERADEN VIA XBOX LIVE TEGEN DE ALIENS !! ZOU DAT NIET FANTASTISCH ZIJN ?!

Laatst bewerkt door een moderator: 16 apr 2005
  2. Levathian

Levathian Team XBW

Leuk Bevonden:
    0
    cool...

/Mod Op dit soort loze reacties staan we niet te wachten. Als je niets nuttigs te melden hebt, post dan gewoon niet.
    Darkwing

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454

Was dit ook niet zo iets van Nintendo?

4. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is van Nintendo.
    Ik maak me wel zorgen over dat VR,want als je hersenen bij een schietspel denken dat het echt is is dat knap vervelend :cool:
    Het gaat erom wat je hersenen geloven dat gebeurd, of het nou echt is of niet

5. pippinNL

pippinNL I LOVE LIVE

Leuk Bevonden:
    0
    het is wel heel gaaf allemaal alleen als je dan zo'n schietspel er in doet worden we allemaal getrainde scherpschutters.:p

en dan gaat het fout:)

6. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Je hersenen beseffen toch wel dat het niet echt is?

7. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Goh, nog nooit van gehoord.

8. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
  9. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Oh ja? Is Virtual voor jou hetzelfde als Visual? Visual is wat je ziet, Virtual is iets wat er in werkelijkheid niet is.

Goed bezig joh, een fenomenaal topic openen over iets revolutionairs (kennelijk) waarvan je zelf niet eens weet wat het betekent!

Dank je voor deze briljante uitleg _O_

WAUW! ALS IK DIT LEES BEGIN IK OOK GELIJK TE SCHREEUWEN JA!!!!!!111

Geweldig ja.

10. A-S-C-A-R-I

A-S-C-A-R-I Guest

jong k heb een hopger opleiding dan oe man dus k zou me bek maarh houwe ,virtua komt van het latijns het betekent video da betekent kijken en dat lijdt weer naarh virtualiteit en dat is duz ZIEN!! VUILE MOTHERFUCKER!!! denk maarh niet dat je alles weet omdat je een vieze gore afge******de administrator bent ,of ben je daar trots op? je bent gewoon een nerd die dag en dag achter de pc zit en gewoon de hele fucking tijd naarh een site zit te kijken !! k wed dat je nooit hebt geneukt laat staan gezoend met een meisje !

11. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    En tot ziens maar weer.

12. A-S-C-A-R-I

A-S-C-A-R-I Guest

loop naarh hel !!

13. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Loop naar een ban. :)

14. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Wie maakt hier de laatste paar dagen loze onderwerp na loze onderwerp aan???
    Dus vraag ik aan jou heb jij niks beters te doen met je tijd???

15. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Reageren op Ascari heeft geen zin meer, hij kan de reacties toch niet lezen.

16. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Heeft dit topic nog nut denken jullie?

17. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Nu we toch zo fijn offtopic bezig zijn:
    Kan je niet eens meer op deze site komen als je geband bent (iig niet meer op het forum)?

Edit@Darkwing: ik denk 't niet. Als we een serieus topic hierover willen hebben zal de thread een iets betere start nodig hebben denk ik:D. Misschien dat een gewaardeerd ( :cool: ) lid een nieuw topic hierover moet maken (ik bedoel niet mijzelf, ff voor de duidelijkheid:D).

Laatst bewerkt: 16 apr 2005
  18. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Eh, weet ik eigenlijk niet, heb eigenlijk weinig ervaring met geband zijn :+

/Edit: volgens Graveheart kun je als je geband bent wel het forum bekijken maar niet posten. Een IP-ban betekent dat je het hele forum niet meer opkomt.

19. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook niet, misschien toch maar eens proberen :+ .
    Ok, dan weet ik genoeg. Ik ga toch maar niet proberen om geband te worden:D.

20. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Idd als je een ip-ban krijgt kan je niet op de site. en een gewone ban kan je niet posten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina