Kunnen we niet normaal doen? Als je bedreigd wordt via PM oid, stuur het door naar een admin. Ga niet in een thread lopen blaten erover. Verder is het niet de de eerste keer dat er iets aan de hand is in een XBC related thread. Respecteer elkaar toch eens.
Nu heb ik op www.teamxlink.co.uk bij mijn profile een plaatje toegoevoegd voor op xlink naats mijn naam. Als ik op die site mijn account bekijk zie ik wel gewoon wijn plaatje maar op xlink ziet niemand hem. dit is mijn account : http://www.teamxlink.co.uk/index.php?go=profile&me=Kenneth*NL Kan iemand mij helpen ??
Steeds meer mensen gaan op XBConnect , lees de volgende text eens : Record Breaking Weekend Bijdrage van: MaDDNeSS What a perfect way to celebrate XBConnect's anniversary month. This past weekend we set new records with well over 900 users in chat, 250+ total games being hosted and countless users connected to XBConnect. Total clans formed have reached 300 and seem to be growing daily. We are not going to stop there though. We continue to add new features, new ideas, and new games to make your gaming experience the best it can be. From everyone here at Team XBC we want to thank our users for making XBConnect the #1 tunnel service around. Source : http://www.xbconnect.com/
over een paar maanden krijg ik ander internet(heb nu adsl met data limiet) en ben dus van plan om dan xlink of xbox connect aan te leggen, maar wat is nu btr of handiger? wat zijn de voor en na delen?
Jow Airwave en ik hebben sinds vandaag is xboxconnect gestart. Halo 2 zuigt zoals iedereen weet. Dus ik weet niet of er geinteresseerden zijn om halo 1 te spelen?
Zo , deze threat is al een tijdje niet meer gebruikt . Wisten Jullie trouwens dat als je PDZ multiplayer via system link speelt dat je ook gewoon Achievements kan krijgen ? Als iemand nou geen Xbox Live Gold heeft en toch online wil spelen , laat het me dan weeten , dan ga ik wel een spel hosten op XBC . Hou je ping dan wel laag , want anders kan je niet eens joinen . De meeste games hebben een ping limit van 50 ms . Spellen die ik heb en system link zijn ( 360 ) : Perfect Dark Zero , Quake 4 , PGR 3 .