Gaat je waarschijnlijk niet lukken. Meestal krijgen die poep Amerikanen updates (iets) eerder. @ThoMaZ007: Nee, de combinate plasma pistol, battlerifle wordt midner sterk.
ja maar als je al zo goed was dat je in level 20 ofzo zat dan kan je toch zo weer boven komen want je bent nog altijd even goed, of je nou in level 1 zit of in level 20. dus als je als level 1er tegen iemand uit level 20 moet kan je nog best winnen. nu is het gewoon kwestie van tijd en je bent weer bovenop!
Zoals ik al zei iedereen komt veel sneller op een hogere lv. Als je eerst op lv 10 zit zou je na de update misschien op lv 15. Je verlies na de update namelijk veel minder punten als je tegen een lagere lv speelt dan voor de update. Bungie.net
Waar vind jij die informatie? Deze combo wordt aangepast en ze gaan granaten en single wield in verhouding tot dual wield sterker maken zodat je met beide wapens gelijke(re) kansen krijgt. Quote eens het stuk waarin staat dat de PP/BR combo zwakker wordt gemaakt.
de poep aan halo 2. Ben ik eindelijk weer level 22 verlies ik 4 potjes ben ik weer 19. Dit slaat echt op niks.
Ben 17 met rumble pit in 2 dagen geworden En nu ook 17 in double team. Nu nog maar met slayer 17 wordenm, ben er nu 15 mee
ja ik ben gewoon goed. nee grapje. Ik speelde gewoon ff 3 uurtjes halo 2 en kwam op de 22 (ik was al 19) en toen verloor ik 4 keer en toen was ik weer begin 19 en wat mij irriteert is dat het ook nog 20 ers waren.
Dat is balen.. ik ben nog maar 17, dat komt vooral omdat ik niet echt met eent team speel, ik zou niet weten met wie ik zou moeten spelen :{
ik hat een tijdje niet geen halo meer gespeelt. dus speel ik gisteren een uurtje ga ik 7 levels omhoog. (bij big team battel)