Hey Xbox Dudes, Kunnen jullie nog de eerste preview filmpjes herinneren van de Xbox van een jaar of 1,5 geleden! Toen dat je die filmpjes van die grote Robot en dat kleine vrouwtje, en er waren ook toen de eerste beelden van de game Malice, Oddworld Munch's Oddysee, en er was ook een game waarvan ik graag de naam zou weten, dat was een kort filmpje van een klein chinees gozertje, en die kreeg van 1 of ander raar uitziend cartoony wezentje een raket op zich afgevuurd, toen stak dat chineese gozertje zijn hand uit, en liet die op zich af komende racket stil in de lucht laten handen, en draaie toen zijn handje een beetje, waardoor die raket omdraaide, de kant op van dat cartoony wezentje, toen draaide dat chineese gozertje zijn rug naar hem toen, en kneek vervolgens in zijn hand, waardoor die raket op dat cartoony wezendje afvloog en die dus zelf de sjaak was en opgblazen werdt! Nou, heel verhaal, maar kan iemand mij vertellen hoe deze game heet?!? En of hij ooit nog uitkomt?!? Hoop dat jullie me kunnen helpen! Toi Toi, Piewee
Die robot en Raven (dat vrouwelijke gestalte) zijn geen games, de enige Xbox taak van Raven is een personage in Amped..
wouter Maar wouter, ik heb het ook niet over die robot en raven, maar over die eerste preview filmpjes die gelijk daarna verschenen.
release date onbekend... en veel in ame plaatjes zijn er niet maar okay .. ik ga ff zoeken .. want het plaatje dat ik zoek .. Meisje + robot zie ik er ook niet tussen staan ... <-- dus bedoeld hij een andere game ... Had Malice ook geen robot?
nope Nope is geen Cartoon achtig spel! Is animatie, een beetje zoals Rayman en Malice! Maar ik heb een filmpje van de game op een videoband opgenomen anderhalf jaar geleden, je weet wel, van Game Quest TV, en Game Zone van TMF, heb haast alle afleveringen op video opgenomen van de afgelopen 2,5 jaar, dus dat wordt even zoeken in mijn videobanden archief! haha. Maar dan hoop ik wat meer info te kunnen geven! Ik heb namelijk nog gezocht op internet naar filmpje op plaatje, maar kon niks vinden, dus ik hoop dat ik hem weer op video kan vinden. Hoop dat jullie me ook info kunnen geven, blijf maar creenshot posten als je denk dat je weet welke game, want misschien zit er een keer de goeie tussen Toi Toi, Piewee
jaaaaaaaaaaaa ik weet welke spel hij bedoelt maar ik weet de naam er niet meer van maar ik weet wel dat hij door EIDOS is gemaakt nog ff w8ten dan zoek ik hem wel voor je op
En? WoW, Cool, daar ben ik blij om, dat je weet welke ik bedoel, heb je bij de weg de naam ervan al gevonden?!? Let me know, okey! Toi Toi, Piewee