1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 3 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loki

    Loki I like cookies

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    StormReaver *) is goed maar alsje persee een nieuwe wil zou ik ragnaros kiezen veel nederlanders daar
     
  2. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm... ik log in... alles gaat goed .. zie ook me char... ik login en vervolgens gaat hij laden maar als hij dan klaar met laden is zegt hij: world server is down..

    terwijl ik wel alle realms kan zien... en volgens de site is bloodscalp ook gewoon up
     
  3. Diego

    Diego Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo..was weer een leuk avondje. Eerst was de Deeprun Tram server gebugged waardoor ik op wonderbaarlijke wijze onder de grond van Dalaran spawnde, en vervolgens mn dood tegemoet viel op een onzichtbare grond. Vervolgens niet meer in staat te resurrecten dus bij een kerkhof respawnen dan maar. Eindelijk aangekomen in Stormwind gooien ze vonden onze aardige vrienden van Blizz het nodig om voor de derde keer vandaag een server shutdown op Bladefist te doen.

    Hail to the King, en nou heb ik wel weer genoeg gebitched op Blizzard voor 1 dag.:)
     
  4. B-man

    B-man I am Sancho

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kies volgens mij altijd de perfecte servers uit want ik heb nooit ergens last van :cool: . Heb nu een tauren druid gemaakt op ragnaros, bevalt heel goed.
     
  5. tyrox

    tyrox X-Box Fragger

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    komt omdat het gisteren was en niet vandaag en iedereen zegt het zit bomvol met nederlanders hier hier en hier maar dat zit het overal wel hoor


    al'akir ook
     
  6. Kimi

    Kimi Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb laatst het spel gehaald, en er zat een 10-day guest pass in, kan ik dat zelf gebruiken en daarna gwoon doorgaan met me mannetje (ik heb het spel niet gespeeld want ik zit te wachten op een prepaid card).
     
  7. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat kan maar dan krijg je niet je Limited edition pet volgens mij.
     
  8. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij werkt dat niet hoor... Je maakt namelijk een heel nieuw account aan. Dus heb je twee accounts en kan je dus steeds maar met eentje spelen.
     
  9. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ooh man, er zijn nu wéér problemen met de servers. Gisteren ook al de halve middag en nu is het weer een beetje hetzelfde verhaaltje.. Begint nogal irritant te worden..
     
  10. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat vind ik toch wel minder van blizzard... heb het spel nu 5 dagen... al 2 keer geouwehoer
     
  11. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is waar. Maar om niet te negatief te zijn: Ik heb WoW nu bijna 2 maanden en naast vandaag en gisteren (en natuurlijk de maintenance op vrijdag) loopt alles vrij soepel.
     
  12. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Niet zeiken gasten;

    1 Day Extension

    18/04/2005
    Over this last weekend we have seen a huge number of players online, many exploring the vast richness of Azeroth for the first time. Unfortunately, on Sunday we experienced unscheduled downtime at one of our hosting centers due to a network switch failure which caused realms in this particular hosting center to go offline. This also made the authentication servers unavailable for some hours, thus while players on other realms could continue playing, it was impossible to log in and join them.
    We realize the amount of frustration such downtime during the most active playing period of the week causes and therefore decided to give all players a one-day time extension on their accounts. We are working hard to avoid unscheduled downtime in the future.
     
  13. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    haha ik zei toch dat er een dag bij moest komen, wie zij er tegen mij dat dat onzin was??/? :D
     
  14. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
  15. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Op de US servers is de patch inclusif honor systeem nu te updaten!!
    hopelijk zijn wij vrijdag aan de beurt.
    Die armors zijn kk vet!!!

    edit:
    we zijn vrijdag zeker aan de buert dat is vandaag door moderator van blizzard op forum gepost!! omg ik kan nie w8en tot vrijdag:p
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2005
  16. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat was ik, En ik blijf bij wat ik toen zei.
     
  17. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    Check die shamam armor vet zijn dan :D

    DIe boots zijn ook echt super, +15 % speed in ghost wolf mode.

    Edit: Leuk, ze maken ook geen extra mount voor shamams ofzo... Nu kunnen we nog steeds alleen maar op kodo's :{
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2005
  18. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Na a.s vrijdag wordt het vrijwel onmogelijk om te questen voor lvl 20-59 spelers....

    Honor-camping-parties galore.
     
  19. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Mwah zal wel meevallen, heb zat lvl 60 friends die flink points willen halen, dus ik laat gewoon 4 lvl 60 rogue's om me heen lopen :+ Maarja ben zelf toch al lvl 58 dus veel heb ik niet te vrezen van de meeste spelers.
     
  20. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Had graag lvl 60 geworden voordat het honor systeem zou worden ingevoert. Maar damn het is wel super gaaf. :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina