Als je een Windows Mobile 2003 gebaseerde Smartphone hebt (Ik moet natuurlijk even patseren met mijn Motorola MPx220) dan is er een fraai Xbox theme voor de telefoon te installeren. Zie hier mijn homescreen: Het theme is HIERO te downloaden. Download naar je PC en kopieer via ActiveSync naar een directory op je telefoon. Open de filemanager op je telefoon, dubbelklik op de .hme file en volg de aanwijzingen. Klaar.
Ja pulser ik zou hem ook graag hebben (doe maar voor mijn verjaardag posten ). Iemand nog goede sites voor gratis themes ?
Wat dacht je van www.zedge.no een site waar ik ongeveer een jaar nu op het forum zit. Heel handig voor alles wat met je telefoon-gebeuren te maken heeft. Site heeft trouwens 840000 geregistreerde users
volgens suka lukt het niet op de mda ... maar dat is volgens mij ook meer een pocket pc phone ipv een echte smartphone... hij werkt iig op alle spv's en op alle mpx'en met windows mobile 2003
Ik vind 'm hardstekend vet en vind het nou net kicken om als 47-jarige vent met een Xbox logo op z'n telefoon rond te lopen. Mijn vriendin (wiens fotootje nu van de Smartphone verdwenen is) zit me telkenmale uit te lachen.. "Och, klein kind..." zegt ze dan... Volgens mij is ze gewoon jaloers....