Moi, ik heb de versie 1.1 van HaLo 2 gedownload, en ik zie er niks aan verandert je bent de nog steeds de zelfde rank. En wat vinden jullie van de patch. Ik had hem om 18.32 gedownload rechts onderin beeld staat 1.1
Nee moet je zelf doen. Als je heb aangemeld bij L!ve komt er een schermpje als je hem wilt downloaden Ja of Nee.
als ie niet automatisch gaat, dan hoef je hem dus ook niet te downloaden. dan heb je toch nog altijd cheaters?? want die spelen dan gewoon verder zonder de patch, of kan dat niet??
Hij moet gewoon automatisch gaan ik wil die cheaters weg Wel raar.. edit: @darkon..ga gewoon ff kijken bij content downloads :{
Damn de granedes zijn ook heavy geworden en kom net uit 3 matchmaking potjes waar van ze 2x hebben geprobeerd te cheaten wat dus niet lukte MUHAHAHAHAH Btw? licht het aan mij of is de gravity in de game ook verhoogt? of lijkt dit maar zo?
ik had wel gelezen, dat de spelers nu ook sneller zouden bewegen. merken jullie nog verschil in het maken van kills? ik kan nu niet kijken, maar ben wel heel erg benieuwd. edit: @robbertN sorry je hebt gelijk, ik heb het verkeerd gelezen. mijn fout.