Ik vond het niet zo'n leuk spel beetje rottige besturing (zal wel wennen naar een paar dagen) onderandere de wapens wisselen en ik vond dat je er meer in moest sluipen of een tijdje moest rennen om de vijanden te zien (alleen de eerste levels gespeeld). Heb CDS geruild voor Enclave en die schop echt wel kont!
wel relax spelletje. als je geduldig bent en je speelt de verdere levels zie je ook meer vijanden en uitdagingen. gewoon leuk om met je sniper expert te sniperen terwijl je engineer de plastic bombs bevestigd aan een raket. Set een team lid aan een standaard machine en walla perfect cover. En coop is nog het beste behalve de eerste level. in de huizen lopen en soldaten neerknallen die roepen dat ze je voetstappen horen granaat erin mannetje vliegt eruit leuk maar na uitspelen vindt ik het minder alleen even coop doen af en toe.
mwa ik vind het niet zo'n cool spel het is niet mijn soort spel en ik vind het veelste lastig 4 mannetjes levend te houdeb heb um nog te ruil voor de geinteseerde pm maar
Tja ik vind het juist goed dat je zelf moet wisselen en zo dat houst er realisme in. Niet zoals bv James bond. Realisme staat centraal in dit soort games. Het blijft altijd weer leuk als je met weer meer spelers probeert uit te spelen.
het wisselen van de wapens bedoel je ? ik vind het best irritant als er een iraqi op je staat te knallen en jij kan niet snel genoeg wapens wisselen om iets terug te doen....
Dat is ook iets waar ik me aan erger. Eerst op Y drukken, je gun weer kiezen, op de activate button A drukken, het kost allemaal veel tijd maar het is realisme ten top. Maar in een game is het gewoon ergelijk....
ik zeg niet dat het moeilijk is ofzow ik bedoel dat als er 5 iraqi's op je staan te knallen en je wilt of moet wisselen van wapen vind ik dat iets te langzaam gaan aangezien je meteen de helft van je leven kwijt bent....
zoveel boeit het nou trouwens ook weer niet conflict is een leuk en goed spel alleen vind ik die besturing soms wat irri maar goed owja ff vraag heeft er iemand last van een bug in het level waarbij je mr franklin ofzo naar de ingang van die fabriek met de kernkop moet brengen ? probleem is bij mij dat er een mannetje "onder de grond zit" die je ook in het hele level beschiet...errug irritant ]:- ! t klinkt hier misschien een beetje vaag maar degene die er ook last van hebben weten wel wat ik bedoel..
Dit spel mag niet ontbreken in je verzameling. Het is ook het enigste spel in zijn soort dus dat is al uniek.