He grapjassen, Bungie heeft echt wel naged8 hoor, ik denk niet dat mensen met een 1.0 evrsie tegen 1.1 verise kunnen spelen (online). System link sowieso niet. @King Khai: Hij staat ook op de dvd die rond juni/julie uitkomt *)
Hoezo kan dit niet? Het is een cheat fix en wat gameplay changes. Het bestandje is ook heel klein heeft bungie gezegd.
nee, de update is alleen van toepassing op de multiplayer. In single player veranderd er helemaal nix Bron: http://www.bungie.net
Nou dat lijkt me toch logies wij zijn 2x gestaned byed zonder dat iemand weg ging! maar het had ook geen suc6
In het begin vond ik het een K*T update, maar nu ik ff wat costum games en matchmaking potjes heb gespeeld, gaat het wel wat beter
als jij de update wel op je xbox hebt en je vriend niet kan je zoizo niet samen spelen! je moet allebij de update hebben! (pal-60 glitch werkt nog wel...)
Net even gedowded en getest, die update Ik had ook gevoel dat ik sneller bewoog. Verder is de kracht van de grenates duidelijk meer en daar kan je veel profijt van hebben op de middellange afstand. Het maken van kills ging bij mij een stuk beter als daarvoor, had (zo leek het) meer controle. Dat bleek ook wel met het hitpercentage, die was een paar procenten hoger in elke game. Kwam wel een keer een paar gasten tegen die aan het checken waren of ze nog konden cheaten, de eikels Ging dus niet!!
Ik moet flink wennen aan het melee gedoe, ik sla namelijk niet zo vaak. Ik gooi echter wel graag grenades
Alleen voor de bugfixes is de patch al de moeite waard... Die weapontweaks brengen naar mijn mening niet veel nieuws met zich mee... Je zal nog steeds van 2 meter afstand met een rocketlauncher neergeknald kunnen worden terwijl de ander vrolijk doorhuppelt-_-