[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 24 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Destroy

Destroy Guest

Ik verwacht het ergste zoiets als dat ze nog even een laatste test doen op de update en dat ze dan nog een bug in de update vinden en maandje uitstellen |:- |:-

2. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het niet.

K zit al vanaf vanogtend te w8en (tussendoor tog maar ff naar school gegaan :9 )

3. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is die update er nog niet dan? ik kan nu niet kijken namelijk.

4. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bungie.net ligt er nu uit....

5. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    De update is er nog niet..:mad:..
    ik heb net nog een sword cancel gedaan en ik zag mensen super bouce doen :{
    en heb de heledag zitten spelen..

(ben lekker maandag+dinsdag vrij :+:D)

6. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    De update was er inderdaad nog niet. Ik ga zo weer eens spelen. Het is nu op zich best fijn spelen, iedereen speelt zonder host, ik ook. En ik word niet gecheat. Dus op skirmish heb ik nu bijna level 19:).

En Dayne dat ene potje rumble pit is rumble training, niet iedereen speelt daar scherp. Ik ga wel eens bij team en rumble training wat eten halen of even naar de wc. Normaal gesproken maak je geen kans tegen bahamut. En de game was toen inderdaad laggy.

7. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Niet iedereen kan de download op maandag al downloaden:

As the studio - currently believed to beavering away on Halo 360 - writes on its official homepage, “Yep, the Auto update will be available on Monday April 18, to fix cheats, bugs, glitches and gasp – tweak some important weapon balance issues. Next time you log in after it's available (it'll be spread out to mitigate server loads) you'll get a message alerting you to its presence. Don't worry if you don't see it first thing Monday morning, it'll show up in your neighbourhood eventually.”

8. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    ik heb hem al een tijdje hoor :eek:

9. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de update net gedowned:)

ik zie nog geen verschil..

Laatst bewerkt: 18 apr 2005
  10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Die gast die het deed zei dat hij dat ook in matchmaking kon. Ik weet niet of dat waar is en ik ga ook zelf niet proberen.

Klopt ook want dat zei ik zelf al, maar iemand was zo leuk om even een slechte game van mij op te zoeken en te posten, daarom zocht ik een goede game van mezelf. En tuurlijk weet ik dat ik gene kans maak tegen BaHaMuT. Het was een training game maar daarin speel ik juist nooit serieus en nu was ik ook niet echt serieus aan het spelen misschien dat de score daarom juist goed was?

Ik heb iig al gezien dat standby niet lukt. Dat hebben we meteen uitgeprobeerd.

Op de oude manier ging het in ieder geval niet meer maar zoals het er uit zag is het nog steeds makkelijk om te cheaten.....er moet alleen weer 1 persoon komen die weer een manier ontdekt want na de update is het zeker nog mogelijk om te cheaten en dat zegt Bungie zelf ook :mad:

11. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Er is wel wat verschil, de nades zijn idd veel chiller nu en de melee attack is veeeel sterker _O_

12. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    Jup, de plasmanade laat iemand nu compleet ontploffen als hij er over heen gaat wanneer dat ding gaat af. :D

13. Sjaak NL

Sjaak NL Sleeuwijk!

Leuk Bevonden:
    0
    Maandag de 25ste nieuwe maps!

14. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik las het net. echt vet man

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Iemand die nu online kan komen? Ik was net online en toen kreeg ik ineens de Trouble Shooter. Mijn inet doet het gewoon dus daar kan het niet aan liggen. Verder zag ik ook dat Soulsleeper X lvl1 was geworden dus misschien zijn ze bezig de statst te resetten? Op Bungie.net kun je geen stats meer opzoeken en de leaderboards zijn al gereset!

16. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat ze met onderhoud bezig zijn wnat ik heb het ook

17. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ze nog even wachten met resetten. Ik zou eerst de nieuwe instellingen willen proberen. Op bungie.net kan ik ook niks zien nu. Live kan ik straks pas proberen, ouders...
    Maar bungie heeft laten weten dat ze over een aantal weken zouden resetten. Ik neem aan dat ze zich hier aan houden.

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Jah ik zag dat iemand alweer lvl1 was en het is geen neiuwe account want hij stond al in mijn friendlist.

Is er verder iemand die nu wel op L!ve kan?

Laatst bewerkt: 19 apr 2005
  19. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Nope, ik denk reset, moet bijna wel

20. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nu al? ik hoop het.

Topicstatus: