Splinter Cell: The Movie?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Stoewie, 16 apr 2005.

  1. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Sam L. Jackson zat ik ook al aan te denken als lambert :9
     
  2. Stoewie

    Stoewie Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was ik dus ;)
     
  3. Stoewie

    Stoewie Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    of misschien Laurence Fishburne
     
  4. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Er speelt ook zo'n figuur in Mercury Rising naast Bruce Willis, deze helpt Bruce in de film en lijkt wel een klein beetje op Lambert, in die film gaat het zelfs ook over de NSA en hij heeft 't daar zelf ook over. :)
     
  5. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    die ken ik niet :eek:

    George Cloony als Sam dat zie ik wel zitten als ik op internnet 2 plaatjes van sam gezicht en die van cloony pak is bijna geen vershil miss hebben ze cloony gepakt als voor beeld van sam fisher te maken _O_
     
  6. Infinity

    Infinity ryu hayabusha

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat michael T. weiss ( the pretender ) ook wel een goeie sam fisher zou maken :cool:

    en voor lambert die oom van will smith uit de fresh prince of bell air :p
     
  7. Stoewie

    Stoewie Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    ken je die bruine uit The Matrix?
    dat is Laurence ;)
     
  8. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    ooo:p zeg dat dan:p:p de naam zij me niks maar nu weet ik het ik heb alle 3 de delen van matrix:p
     
  9. Stoewie

    Stoewie Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    lolz
    maar wat vind jij daarvan?
    Laurence als Lambert ;)
     
  10. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je nu niet Samuel Jackson? Morpheus uit de Matrix neem ik aan. Dat is hem dus. Hij mischien. Hij lijkt er niet echt suprveel op maar wie weet. En Keanu Reeves als Sam.
     
  11. Spartan_117

    Spartan_117 bass

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    das samuel l jackosn ja:)
     
  12. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik de vorige post al gezegd. ;)
     
  13. Stoewie

    Stoewie Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    Laurence Fishburn is Morpheus :)

    Keanu Reeves als Sam?
    Ben je gek!
    lolz
    :p

    Bruce Willis zou hem ook wel kunnen spelen, maar toch blijf ik bij George Clooney

    ach we zien wel als de film uitkomt (als ie uitkomt in Nederland - _ -" )
     
  14. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dan bedoel je waarschijnlijk Unbreakable want die in Mercury Rising speelt is ook wat dikker.
    Ik heb een plaatje van hem proberen te zoeken maar ik kan helaas nog niets vinden. :)
     
  15. Spambitch

    Spambitch Master DW

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee het zou toch ook wel vet zijn als je nog een paar andere karakters krijgt.. en het zou vet zijn als Sam Fisher ook een keer met andere mensen samen zou moeten werken.. dan kan idd George Clooney als Sam. En als partners Bruce Willis en misschien nog een lekker wijfie der bij zoals dat vrouwtje van Alias.. Dat je zo'n soort mission cooperate idee zou krijgen.

    Edit: Net een foto van Bruce Willis en George Clooney naast elkaar gehouden en Bruce Willis had zo'n hoed op... Als je die hoed er af haalt en je pleurt een zetje Nachtkijkers op zn hoofd dan is hij van mijn part de man die Sam Fisher gaat spelen.

    Of zoals eerder gezegd is misschien gaat het wel heemaal niet over Sam en Lambert en al die gozertjes. Misschien gaat het over een hele andere SPlinter Cell en dan zou het ookwel vet zijn als er een stukje Team Shadownet in zou komen. Mzzl
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2005
  16. eddienl

    eddienl Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe karakters zijn wel vet, maar dan niet van die sneue figuren als Bruce willis en George kloony. Neem dan Rowan Etkinson, Jim Carey, Eddie Murpy en Jantje Smit. Neem ook nog een lekkere bekende nederlander: Hanna Tokkie (Als vervanger van Grimsdottir) Dit wordt echt DE mastercast.
     
  17. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat als je het spel opstart en je Sam zo naar je ziet kijken in het menu dan heeft hij toch wel veel weg van George Clooney. Alleen die stem, tja, dan maar Michael Ironside, of je doet zo'n virtuele film, dat kan ook nog (alleen dat wordt dan wel een beetje saai denk ik). :)
     
  18. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    ja dat wordt saai.
    kan nie twachten op de film ik kijk wel wat het wordt:p
     
  19. Spambitch

    Spambitch Master DW

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar als je Sam hebt(: George Clooney/Bruce Willis) moet je Grimsdottir nog, en Lambert, wie gaan die dan spelen. Het lijkt me ook leuk als het gewoon hele nieuwe personages zijn, echt alsof Sam de enige Splinter Cell hier is op de wereld. Alleen ik hoop wel dat als er nieuwe personages zijn dat je dan meerdere Splinter Cells leert kennen.
     
  20. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom niet? Zou toch goed kunnen. Wie denk jij dan? Met de make-up van tegenwoordig lijkt Keanu Reeves zo op Sam Fisher hoor. :p
     

Deel Deze Pagina