PGR codes werken voor geen KUT!!! Ik maak een nieuwe driver aan typ in NOSLIW en bij de licenseplate ook maar hoeft nog geen eens maar doet nog geen ene flikker??? HOE KAN DAT????
kom iop help ff hoe kun je ooit kleine lettertjes gebruiken??? je kan alleen hoofd letters gebruiken????
Ik game altijd totdat ik erg ver ben en dan kijk ik eens door te cheatte wat er nog meer in een spel zit Als iemand niet verder komt dan mag je toch cheaten
je weet toch niet waarvoor hij cheats wil gebruiken? ik had dat ook gedaan. een nieuwe aangemaakt, als Nosliw, en dan multiplayeren met goede auto's, want met alleen maar langzame auto's was niet echt leuk meer na een tijdje... misschien wil hij dat ook, gewoon met f50 MP spelen. kan toch?
Waar slaat zo'n opmerking nou weer op? Een Forum is voor je vragen. Als jij het er niet mee eens bent op een een of andere manier hou je dat gewoon lekker voor je. De tolerantie op dit forum daalt hier met de dag. Jammer.
Forum moet zijn forum en de tweede 'een' van 'een een of andere' moet zijn 'één' omdat er sprake is van twee keer hetzelfde woord waardoor er verwarring kan ontstaan in de uitspraak.
Is er trouwens nog iets te unlocken als je ong. 350.000 kudos hebt, alle wagens, skins en en het bonuslevel. alles op goud halen? Gebeurt er dan iets, kga het niet voor niks proberen. en hoe haal je trouwens een joker, dacht door alles op goud te halen, maar heb inmiddels drie levels alles goud dus da kan het nie zijn, toch
Kijk dit is nou weer een heel goed voorbeeld hoe kinderachtig het er hier aan toe gaat op dit forum (door sommige mensen natuurlijk) Ik heb een gewone opmerking en dan krijg je zo'n opmerking. Wat motiveerd je om alles op dit forum na te checken op de spelling. Is het misschien om je te bewijzen omdat je dat in het echte leven niet kan?? Ik weet het niet. Gelukkig ben ik niet zo'n iemand die zich keer op keer moet bewijzen. Zo dat was het dan.
Als je gaat verbeteren doe het dan goed, want 'een één of andere' is natuurlijk nog steeds verre van correct Nederlands. Verder vind ik het trouwens erg triest dat je op dergelijke kleine typfouten let en vond ik de eerste opmerking van Tjeerdo ook heel terecht. Het is namelijk nogal voorbarig om iemand meteen een 'zielig figuur' te noemen omdat hij geen normale zinnen kan construeren. Daarbij komt trouwens nog het feit dat sommige dan met een 'lollige opmerking' komen zoals "En niet als naam op de plate, maar als playernaam " terwijl je met een beetje begrijpend lezen uit de eerste post toch duidelijk kunt opmaken dat hij de playername wel degelijk in NOSLIW had verandert. Ach ja, als ik hier nog verder over doorga wordt het ook een beetje kinderachtig. Feit is alleen dat je niet moet gaan zeiken op iemand als je het zelf ook niet goed doet. Oh ja Wolfsflames, als het goed is kun je ergens in het menu waar je je naam in kan voeren switchen van hoofdletters naar kleine letters. Dan is het dus wel mogelijk om Nosliw als naam te kiezen en dat behoort de code ook correct te werken.
Applaus voor Foxz die hier de boel keurig recht zet. Volgende reactie die hier over gaat en negatief geteint is krijgt problemen.
ik heb een vraagje over pgr; Ik ben nu bezig met quick race uit te spelen en ben bij very hard, maar wat ik merk is dat ik alleen kan winnen als ik de eerste positie kan behalen in de eerste ronde. Als een van de computer bestuurde wagens eenmaal eerste ligt kan ik m bijna niet meer inhalen. Ligt dat aan mij? Ow ja ik race met de audi TT.
het valt me een beetje tegen van jullie. natuurlijk is de reply niet bedoelt om te verbeteren of om onnozel te doen. in mijn replys staan ook tig fouten en ik ben zeker geen spellingscontrole. (jullie keken zekere ook niet naar de wat staat voor zoiets als 'niet echt sirieus bedoelt) het ging er alleen om dat jullie zo geergerd reageren op debielen, je hebt ze nu eenmaal en reageer niet of maar:{ of helemaal niet. om mijn goede wil te tonen wil ik mede-forumbezoeker skull een handje helpen. wat je zegt klopt. als de computer met 1 wagen vooruit rijd moet je echt alles op alles zetten. (als er meerdere wagens voorop liggen gaan ze vaak 'battlen' en haal je ze zo in) als hij dan in zicht komt maakt hij plotseling wel foutjes en is hij bij te halen. beste tactiek is in de eerste bocht iedereen aan de kan te beuken, dan lig je, afhankelijk van de soort baan, vaak snel en gemakkelijk eerste en is de finishlijn easy als eerst te passeren. om nog even terug te komen op tjeerdo, helaas moet ik wel weer bewijzen dat ik niet onnozel ben.....