hej ik wil xbox live gaan halen maar wat mijn vraag is wat moet ik allemaal hebben ? het zou fijn zijn als jullie mijn konden helpen en hoe ik moet aansluiten alvast bedankt
- breedband (Router/ICS/Directe verbinding) - credit card - live games zie verder de centrale topic Router / ICS / Directe verbinding / of gebruik de zoekfunktie
/ XboxLive Starterkit (Met o.a. Online Demo's) / Breedband Verbinding / CreditCard, bekende merken zijn: VisaCard MasterCard Zoals Fardo al zei, lees je de andere Threads ff door.
moet ik perse een startekit kopen ofniet? en zit bij de starter kit ook zon kabeltje voor achter in mn xbox ? of wat?
als je geen trial kaart hebt ... dan heb je een starter nodig ... maar je moet wel een credit card hebben ... heb je geen credit card dan heb je geen live!
als je een starter kit koopt heb je een jaar live en dan gaat alleen premium content er van af .... verder kan je de kabel (mists ethernet gebruiken voor xbox live) ... premium content is bijv de nieuwe map updates van Halo 2
Per maand iets van ... €7,- ofzo (toch ). Per jaar €60,-. Wat je ook moet hebben is een internet kabeltje in je xbox (DUH)
oke ik ben overtuigd morge ff een starterkitje hale 55 euro heb ik hem gezien en dan zal ik is halo 2 gaan spele eindelijk online maar mijn vraag was ook de starterkit is dus een jaar langs gratis mits je die premium downloads doet maar het jaar voorbei is moet ik dan een nieuwe startekit kopen ?
- Moet je btw voor een trial kaart ook een cc hebben? - Kan je meerdere accounts (bijvoorbeeld voor vriend) op 1 cc hebben??
Deze had allang dichtgekund. Zie de 2e post van Fardo. Gelieve in de goede thread verder te gaan. kijk ook eens op www.xbox.com Dicht.