1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Heropen Casemodding!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Centurion, 19 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caps13

    Caps13 Guest

    ja maar je moet die gasten die het doen ook niet altijd vol de schuld geven. Zij zijn meestal pas een dag lid. En nee dan ga je niet meteen die Faq van 89 pagina's doorlezen. Dan wil je alles een beetje ontdekken. Maar owhee, hij zal eens een keer iets posten over een chippie. Daar kun je hem toch op wijzen, maar niet gelijk iedereen de dupe van late worden.
     
  2. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Edit:
    //

    Andere threads worden meteen gesloten als er ook maar wat over een chip inkomt.

    Edit: trouwens waarom denk je dat de Faq er is, niet om niet doorgelezen te worden.
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2005
  3. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar het staat in de beginpost (en alle andere beginposts van de vorige delen). Wanneer dan toch de regels overtreden worden, krijg (normaalgesproken) de overtreder een ban/waarschuwing/whatever. Als ik constant in een wedstrijd hier op xbw de regels overtreed, wordt ik eruit gezet. Aangezien maar weinig modders de 'mod' status hebben, kunnen ze niet zomaar overtreders straffen, maar we kunnen diegene er wel op aanspreken. Nou, dat heeft dynamike dus gedaan (en nog op een compleet correcte manier ook nog).

    Wat hadden wij er dan tegen kunnen doen, Graveheart? Wat hebben wij er alle keren tegen kunnen doen? Wij kunnen niet voorkomen dat iemand het woord 'chip' laat vallen... toch?

    Grijp dan naar de regel "modchip neerzetten = geband worden", daar heb ik totaal geen problemen mee (en is ook een oplossing).
     
  4. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Niet al die k@nker n00bs weten dat, wist ik veel dat er een faq of een beleid was me eerste dag hier. Wist ik veel dat ik niet over modchips ( ah phf34R! ) mocht praten. Heropen die zooi gewoon en niet zeiken.

    Als de thread niet heropent word, komt er over twee maanden oid een of andere n00b die denkt, hee, waarom is er geen casemodding topic. En dan opent hij een topic en word hij geband. Dan denk je als n00b ook, WTF wat heb ik gedaan?!!

    Weet je wat ik denk, dat de mods het niet meer aan kunnen. Ze hebben de tijd niet meer om xbw te modereren en alle posts met het woord modchip ( ah pHf34R!! ) te editen. Hierdoor raken ze extreem gefustreerd, gaan ze 'snachts verder, worden extreem chagrijnig en sluiten het casemodding topic. Het is een vicieuze cirkel ( ah pHf34r!! ).

    Benoem wat extra mods om de boel bij elkaar te houden. Het valt me de laatste tijd op dat de mods steeds kutter worden en dat het aantal n00b-posts en niet-naar-de-startpost&faq-kijkende posters toeneemt. 2 ME-ers kunnen toch ook geen 50 hooligans aan.

    (mijn post is waarschijnlijk overdreven, maar het moest maar even.)
     
  5. ik was van plan eindelijk eens een post te maken in de casemod thread... maar zo te zien moet ik maar een ander forum daarvoor gaan opzoeken...

    damn... een gaat buiten zijn boekje (een newbie notabene :{ ) en de rest is de lul. vindt je dat nou rechtvaardig Graveheart? leg eens uit...

    je hebt gelijk dat je er niet over mag praten maar om daar nou alle andere voor te laten boeten... vindt ik wat overdreven... spreek de persoon in kwestie erop aan of geef hem een ban, easy as that

    EDIT: @Graveheart: Nou mannetje, je hebt je bui echt niet vandaag. Bitchen? WTF is dat. en nee Graveheart, bij nader inzien ga ik NOOIT een post maken in de casemod thread.

    Nou ik heb de reguliere casemodders nooit over ... en dergelijke zien praten.

    maar ach, bekijk het maar... het woord Dictatuur staat op het puntje van mijn tong :{
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 apr 2005
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Oh ja! Nee, nou gaat ie gelijk weer open hoor. :{

    Mensen, doe maar rustig hoor. Je kunt bitchen wat je wilt, ik gooi 'm voorlopig niet open.
     
  7. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm... we vragen (netjes) of hij weer open mag (op enkele na) en waarom je de mensen die het over modchips hebben niet ban. Begrijp me niet verkeerd, jou aanpak is hopelijk ook effectief, maar je straf nu ook de mensen die niks met modchips te maken willen hebben of die hun Xbox gewoon een leuker uiterlijk willen geven. Ook geef je, op de alleszeggende uitleg over het praten van de modchip na, geen uitleg/verklaring waarom je het niet anders aan hebt gepakt. Dat zou ik wel erg graag horen
     
  8. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik pak het niet anders aan, omdat dat toch niet helpt.
    Ik kan jullie allemaal op de vingers blijven tikken, of gewoon een keer voet bij stuk houden.

    Andere topics, waar modchip gemkker in voorkomt, gaan direct dicht. We zijn veel te mild geweest jegens de casemodders.
    Nu gebeurt hetzelde met de casemodders als met alle andere members die een post zetten over chips. Een slotje.

    Zoals ik al eerder zei, wees blij dat het niet eerder gebeurde.
     
  9. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Pcies, dat zei ik ook al in een eerdere post. Jammer dat het gebeurt is, maar je hebt gelijk.
     
  10. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar, waarom wordt er wel op 1 onzinnige zin van speedy999_333 gereageerd, maar niet op een aantal serieuze posts van casemodders die nu zonder thread zitten?

    en ik had nog een vraagje: wanneer de casemod-thread weer opengaat en er komt iemand langs die over een modchip begint.. wat dan? weer op slot? Dan heb je de normale casemodders er wéér mee. En dan moet je eens gaan indenken dat iemand het leuk vind om ons te klieren... diegene post dan 1x het woord modchip en hij heeft de dag van z'n leven (en dat lijkt me nou ook weer niet de bedoeling).

    /edit: deze post was gemaakt voordat ik die laatste post van graveheart voor mij had gelezen
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2005
  11. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    chipje?:D

    (original, cheese union, bolognese etc...)
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2005
  12. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    De topic gaat open, als ik en Darkwing vinden dat de tijd er rijp voor is.
    En ja, de topic zal wederom op slot gaan als het weer over modchips gaat.
    Maar dan blijft ie ook dicht.

    Zie het als een paar weken (wie weet...) bezinning.
     
  13. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik mijn voortgang van mijn project dan in deze thread posten? O-)

    even serieus, je snapt zelf toch ook wel dat zodra er iemand op xbw een casemodder niet moet (om welke reden dan ook) dan zal diegene dus meteen het woord mod-chip posten... over de gevolgen hoef ik het dan niet meer te hebben, toch?

    ...en als er over 2 maanden een nieuweling komt, die de regels niet kent... hebben we dus (weer) hetzelfde gedoe. Niet nodig, toch?

    Waarom kan er niet gewoon een "ban-beleid" komen voor het posten van mod-chips?
     
  14. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Je snapt toch wel dat wij niet achterlijk zijn, en die ik moet casemodders niet persoon een OW geven?

    Uiteraard kijken we objectief.
    Maar geef zelf toe, we zijn gewoon te mild geweest.
    We hebben tig keer moeten waarschuwen.
     
  15. LOGOK

    LOGOK Muuge Herder

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens Deze Site Wordt Echt Met De Dag Zieliger Man. Zijn Jullie Aangesloten Bij Big Ofzo. Wat Iemand Aan Zijn Box Doet Moet Ie Toch Zelf Weten Dus Zeur Niet Zo. Fuck Jullie Allemaal (moderators) Behalve Sic Die Gast Heeft Tenminste Gevoel Voor Humor. Kutjes !!!!!!!!!
     
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Je kent het beleid op XBW.
    Je weet wat je wel en niet mag.

    Je kunt ook gewoon niet komen hoor.

    En Zo Posten Is Niet Bepaald Bevorderlijk Voor Het Algemeen Lezen Van Een Post!
     
  17. LOGOK

    LOGOK Muuge Herder

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    jonge jullie scheren iedereen over 1 kam. de kleine groep die et voor de anderen verpest moet worden aangepakt. en daarmee sluit ik aan op wat StealthViper zegt. Ban dan degene die er over praat nu straf je als et ware iedereen voor iets wat maybe 10 personen doen.


    Chip chip chipperdie chip chip chip }:]
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2005
  18. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij gaat deze hele discussie niet helpen dus..
    ..slotje? :p

    miss moet ik me mond houden..
     
  19. LOGOK

    LOGOK Muuge Herder

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    weet ik wel cker :mad:
     
  20. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ben jij een mod? Niet, goh. hou je waffel dan over slotjes.

    Keep pushing it kid...
    Je begint me behoorlijk de keel uit te komen.

    Ja, doe maar.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina