1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Heropen Casemodding!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Centurion, 19 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Even een actuele analogie:

    De NS weigert voor de voetbalwedstrijd Willem II - Ajax nog Ajaxsupporters te vervoeren. De reden hiervoor is de aanhoudende overlast die een stel hooligans keer op keer veroorzaakt. Als gevolg hiervan zijn vele voetbalfans de dupe. Toch is deze beslissing in mijn ogen terecht.

    Zo ook in dit geval. De regels zijn voor iedereen duidelijk: Modchips zijn niet toegestaan. Dat staat in alle FAQ's, huisregels en zelfs in aparte stickies prominent aangekondigd. Toch wordt in de casemodthread die regel keer op keer overtreden. Zeer regelmatig gebeurt het dat een moderator moet ingrijpen. Er is nu al zo vaak gewaarschuwd dat de maat voor ons nu vol is. Kennelijk kan er in de casemodthread niet fatsoenlijk volgens de regels worden gepost. Na het lang aangemodderd te laten hebben hebben we uiteindelijk besloten om de thread dan maar dicht te gooien.

    Zie het als een noodzakelijk kwaad. Erg spijtig voor degenen met goede bedoelingen die nu gedupeerd worden, maar zij hadden op hun beurt ook zorg kunnen dragen voor het naleven van die regel - als een soort 'neighbourhood watch'.

    De regels zijn duidelijk, de consequenties zijn naar mijn mening gerechtvaardigd.
     
  2. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    :+
     
  3. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben het er ook wel mee eens. Heb zelf ook zoon voorbeeld gegeven.

    Tja... dit is toch echt gebeurt, op een nette manier.

    Quote van Dynamike:

     
  4. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    De regels op XBW zijn al zeer soepel. Maar over modchips en ombouwen zijn we HEEL duidelijk. Dan nog laten we het casemod topic open en waarschuwen 5000 keer, en dan NOG gaan mensen door. Tja dan maar niet!
     
  5. Xlord

    Xlord Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is er zo moeilijk aan om niet over modchips te praten??
    ik snap echt niet waar al die drukte over gaat hoor. het is niet alsof je helemaal niet meer op het forum mag komen omdat je xbox gemod is.
     
  6. LOGOK

    LOGOK Muuge Herder

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    Degene die erover praat moet worden aangepakt niet degene die wel goede wil tonen. en dat doen jullie dus niet. en zo veel waarschuwingen hoef je dan echt niet te geven hoor.
     
  7. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Ehm, zijn dat ook vijf-delige threads met allemaal + 1000 posts erin??
     
  8. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Zeg DW is het niet zo dat je holigans worden gefotografeerd en een stadionverbod krijgen?Zodat de gewone speler gewoon weer naar het stadion kan gaan?

    (*vertaling)
    Zeg Dw jullie kunnen toch gewoon die gozers die niet luisteren eruit knikkeren?
    Zodat de gewoone leden in die threat kunnen komen?
     
  9. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het erg vervelend voor degene die nu de dupe worden.
    Maar zoals je bij Feyenoord-Ajax zag, het waren niet alle supporters niet zich misdroegen bij Ajax, en toch mocht niemand het stadion binnen.
    Om maar eens een voorbeeld te noemen...
     
  10. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Ja maar in dat geval was het toch zo 10/17 % van de supporters
    in ons geval is het nog niet eens 0,00001% van alle post
     
  11. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit maar matig or.

    Omdat een paar newbies wat neerzetten over xbox modden word de thread gelijk dicht gegooid (en dat heeft niets te maken met de geschiedenis want de newbies waren immers ook nieuw).

    Als je nou eens gewoon goed zou opletten op degene die het topic verpesten, dat is volgens mij veel nuttiger dan de overige 90 procent van het topic te pesten door een slotje.

    Maargoed, dat is mijn mening (en ik krijg hier vast een paar vriendelijke reacties op :+ _O_ )

    Edit/// deze topic is alleen maar promotie voor het ombouwen van je xbox, dus naar mijn inziens word het probleem hierdoor alleen verergerd
     
  12. Herman te H.

    Herman te H. masterchief

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0

    ja bij deze zal ik me even verontschuldigen was me niet bewust dat ik niet mocht zeggen dat ik uberhaupt een chip in m box had zitten. 8)

    heb m onderschrift blabla veranderd en post verandere kan nu niet zal wel komen doordat het topic oplsot zit.

    en dan nog wat de post die ik gister geplaats heb over mijn doos was ik me niet bewust dat ik er niet over mocht hebben. ik heb me een hele tijd geleden hier aangemeld omdat ik een doos gekocht had maar ben echt al lang niet meer op het forum geweest sinds gisteren omdat ik mijn case had gemod.

    maar hoop dat ik jullie begrip heb kunnen " winnen " en dat het topic gewoon weer open kan en mijn post veranderd kan worden
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2005
  13. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een beetje boos...

    Ik had je een minuut na je post al een PM gestuurd om die shit weg te halen, omdat ik gewoon wist dat dit eraan zat te komen gvd...toen het na vijf min later nog niet weg was heb ik gepost...en het ging maar niet weg. Ik zat elke minuut in de thread te kijken met de wens dat het weg ging...het leek wel een ******tumor. En nu is het de thread fataal geworden...

    Kan er geen popup voor mensen komen die net lid zijn en DE thread bezoeken, dat ze niet over bepaalde dingen mogen hebben, ofzo. Nee natuurlijk niet!!! Lezen de n00bs de FAQ? Nee natuurlijk niet!!! Lezen de n00bs de beginpost goed door? Nee natuurlij niet!!! Het enige wat je wil is posten als je in het begin op het forum zit. Het is natuurlijk wachten op de volgende n00b die hetzelfde doet, als de therad weer open is. Natuurlijk staat het uitgebreid in de beginpost, FAQ en waarschuwen we elke keer weer de n00bs, ik heb maar een ding te zeggen:

    WE HADDEN DE POST VAN HERMAN NIET KUNNEN VOORKOMEN!!!
    :mad:
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2005
  14. Herman te H.

    Herman te H. masterchief

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    heey ik ben nou niet bepaald verslaafd aan dit forum dat ik om de 5 min een kijkje kom nemen ik heb je volgens mij ook een pb terug gestuurd daarnet. en sorry dat ik de faqs niet doorlees. ik ben nou niet bepaald onbekend met fora's en normaal lees ik faqs door. maar omdat ik puur mijn box wou laten zien en mijn plannen wou doorgeven en daar ook nog vragen over had heb ik gewoon meteen gepost. dan hoef je mij echt niet af te kraken alsof ik een suffe naab ben en nog nooit iets op een forum gepost heb.

    ik heb ook aangegeven in mijn post hierboven dat ik er niet bij na heb gedacht heb ook een pb naar Graveheart gestuurd etc etc dus alsjeblieft hou je rustig .

    ik heb me excuses nu vaak genoeg aangeboden !
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2005
  15. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjah... een mod-chip discussie had in elk topic wel kunnen starten. Om het casemod topic nu direct te sluiten los je het probleem niet mee op. Misschien moet het XBW team eens gaan denken aan een ander beleid om zulke problemen op te lossen, want met het beleid wat er nu is los je totaal niks mee op...

    Het levert alleen maar veel ergenis op bij het team en de gebruikers van XBW.
     
  16. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Als jij die PM hebt gestuurd met het verzoek die post te verwijderen dan hoeft imo het topic niet op slot te zijn.
    Er werdt eerder door Darkwing voorgesteld om met elkaar topics in de gaten te houden. Blijkbaar heb jij dit al gedaan en nog zit ie op slot :eek:
     
  17. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    "This is not a democracy, and you don’t have a right to free speech."

    Staat mooi in de faq, je kan zeiken wat je wil, tis nu eenmaal zo, en anders richt je in dat casemodding faq maar een forum op. Daar ben jij de baas en hoef je niet te zeiken dat ie voor je op slot gaat.
     
  18. Roberto

    Roberto ....

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, modchips zijn niet toegestaan, ik kan begrijpen dat deze op slot gaat. Maar doe dan ook iets tegen de members die er daadwerkelijk over gepraat hebben, en laat niet alle mensen lijden.

    Mijn suggestie : Maak een casemodding thread in de GM, waar alleen "oudere" leden inkomen, en waar mensen de regels ondertussen wel kennen.
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Herman te H. was lang genoeg lid om in de green-mile te mogen daar los je het probleem niet mee op ... er zijn ook genoeg ervaren members die over de schreef gaan ... tja ... afwachten en afkoelen
     
  20. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry dude...het is niet op jou, het is meer om de onduidelijkheid van het feit dat er niet over gesproken mag worden op dit forum. Het is heel duidelijk als je de faq doorleest, en de beginposts leest, maar dat doet gewoon niemand die net op xbw is! Dus eigenlijk kunnen we niemand de schuld geven...

    Ik denk dat het handig is om in de Hardware/Accessoires blok groot bovenin te zetten dat er niet over omgebouwde boxen en chips gesproken mag worden, ieg iets duidelijker als: ´Geen Threads Over Gekraakte Xboxen Plaatsen A.u.b.´, wat je ook makkelijk over het hoofd ziet...
    Of ook gewoon al in de titel van de thread. Misschien dat het dan de volgende keer iets langer duurt voordat er iemand voorbij komt die het over het hoofd ziet O-)

    edit: oja, ik heb geen pm terug gekregen, maja boeie :)

    edit2: Waar is !SIC! :confused: edit3: gevonden :9
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina