[Ourcolony.net] de challenges

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 8 apr 2005.

  1. bramb

    bramb Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk eigenlijk dat die woordpuzzel slechts een aanwijzing is: je moet een game vinden
    het papiertje met de site verwijst denk ik simpelweg naar het feit dat die vrouw deze challenge heeft verzonnen ofzo? dat valt of te leiden uit haar connectie met Halo2 via voiceover en ilovebees. ik denk toch dat we ons moeten richten op de kalender: dit is heel toevallig te maand mei....
    is er iemand die de tekst helder kan krijgen na heel ver inzoomen?
     
  2. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Misschien een Baseball game zoeken? Er staat een paar keer All star game, of white sox.. ofzo.

    Komt er toevallig in mei een baseball game uit?
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050
    dat scherp krijgen via inzoomen lukt niet. Ik zie wel dat er bij een aantal data een rood rondje staat ofzo, en volgens mij ook bij de 13de, wat de datum is van de openbaring van de xbox360 ...
     
  4. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de kalender is onderaan (onder de weken/data) het plaatje zwart gemaakt. Misschien kunnen we daar wat mee. Wat hoort er te staan?
     
  5. Roberto

    Roberto ....

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    0
    Via de site van kristen blabla ben ik via een link op gamespot uitgekomen..dat heeft er wel iets mee te maken ? http://www.gamespot.com/gamecube/action/thelegendofzelda/media.html Hiero kwam ik uit.


    Btw . heeft het met mei negentien te maken ( Schrijf het ff zo, dat engelse het niet kunnen lezen ) op die dag , iets met zelda of honkbal ?
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2005
  6. Roberto

    Roberto ....

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben weer wat dichterbij. op de site van de e3 die op 19 mei begint staat een honkbal plaatje..
     
  7. jpeetje

    jpeetje XgamerX

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    op xbox.com vond ik ook iets over een nieuwe baseball game, MVP baseball
     
  8. jpeetje

    jpeetje XgamerX

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand een baseball team die als mascotte een wolf heeft??

    ik heb namelijk van dat plaatje met die letters een soort kruiswoordpuzzel gemaakt en lijntjes getrokken over de woorden. nu lijkt het een beetje op een wolf of iets dergelijks.
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2005
  9. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik weet niet. Ik ben toch wel een aardige fan, maar kan het me niet herinneren. Zal zo is ff al die teams voor je gaan checken, en zou je misschien dat plaatje met aanstreepte woorden is kunnen posten zodat ik kan zien hoe het eruit zou moeten zien???
     
  10. jpeetje

    jpeetje XgamerX

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    www.mlb.com kunnen we daar iets mee, want daar kom je ook terecht als je zoekt naar all star game 2003
     
  11. jpeetje

    jpeetje XgamerX

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    mlb (baseball toernooi) wordt op de zender fox uitegzonden, ik zei al eerder dat ik er iets van een wolf inzag als ik de letters ging verbinden, maar misschien is het wel een vos <--> fox. misschien wel erg ver gezocht maar misschien heeft het daar iets mee te maken.

    dit vond ik net ook het is in mei, misschien vandaar dat die kalender op mei stond?!?!

    "FOX Sports begins its coverage of the 2005 season on Saturday, May 21 (1 p.m. ET) with four intriguing interleague matchups including the New York Yankees' clash with a retooled Mets club, featuring Carlos Beltran and Pedro Martinez."
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2005
  12. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    MLB staat voor Major League Baseball....dit is gewoon de naam van de competitie net zoals wij de Eredivisie hebben. www.mlb.com is daar de officiele site van. FOX is bij lange na niet de enige die de wedstrijden uitzend. Denk maar aan ESPN en ABC die ook een deel van de rechten hebben. Het lijkt me daarnaast ook wel erg ver gezocht om dat aan elkaar te linken, zeker omdat ik je plaatje (lees mijn post hierboven) nog niet heb gezien. De 'interleague' die jij hebt gezien is is gewoon een bepaalde rij van wedstrijden die wordt gespeeld. Ze spelen daar altijd 3-4 dagen achter elkaar 3-4 wedstrijden tegen dezelfde tegenstander. Op 20 Mei spelen de yankees en de Mets (beiden clubs uit New York, vandaar dat 'intriguing') tegen elkaar en FOX zendt daarvan de tweede wedstrijd uit. --> http://newyork.yankees.mlb.com/NASApp/mlb/schedule/index.jsp?c_id=nyy&m=5&y=2005
    Daarnaast is het logo van FOX gewoon FOX (netzoals die van de films ja ;) ) en heeft het verder niet met een vos te maken.
    Maar als je me de foto kan laten zien dan kan ik kijken of er toevallig een club is met zo een mascotte...dus laat maar weten/zien :cool:
     
  13. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel mee voor x-scene, en net keek ik ff op ourcolony.net en bleek dat de challenge opgelost is. Antwoord weet ik nog ff niet, edit hem wel als ik erachter ben. Overigens kregen we een nieuwe link naar een plaatje: http://pg.photos.yahoo.com/ph/gamem8ker_colony/detail?.dir=/2293&.dnm=e8b4.jpg&.src=ph
    Tis beetje een vaag plaatje en raar dat die op zn site van yahoo staat, en niet gewoon weer onderdeel van www.ourcolony.net/.......

    Maarja, is iedereen weer ff op de hoogte :+

    EDIT: Ben net achter het antwoord gekomen...echt te lullig voor woorden :eek: : http://img136.echo.cx/my.php?image=callyourself6dw.jpg

    EDIT2: Het bleek dat als je de uitnodging voor de E3 beetje aanpaste zodat je hem op de puzzel kon leggen kwam je op die combinatie uit. Het volgende raadsel bleek te zijn dat je 'Call' heel letterlijk moest nemen, en dan de nummers van 'yourself' bleek het antwoord te zijn....
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2005
  14. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had dit ook in een andere tread geplaatst maar ik denk dat ik het hier beste kan plaatsten.

     
  15. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Challenge
    I am in 6 places where you talk.

    Posted at 2:25 GMT

    IK denk dat het iets met tijdzones te maken heeft(best logisch eigenlijk)
     
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Als het weer een opbel-gebeuren is, geef ik het een kleine kans dat we deze challenge uit onszelf kunnen oplossen...
     
  17. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Posted at 2:25 GMT x 6 = 1350

    Misschien wat vandaag om 13:50 ?
     
  18. Jughead

    Jughead Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er ook mee bezig, maar echt een vage opmerking, ik ben op 6 plaatsen waar je praat. Je hersenen?
     
  19. wesleyroos9

    wesleyroos9 mijn geloof: xbox360

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
  20. wesleyroos9

    wesleyroos9 mijn geloof: xbox360

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet weten wat het is iedereen denk na
     

Deel Deze Pagina