Bioware's Jade Empire

Discussie in 'Algemeen' gestart door Clawviper, 10 sep 2003.

1. Slofsky

Slofsky XBW.nl Redactie XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft 1 vijand niet met verschillende stijlen te lijf te gaan. Wel is het handig om te wisselen als je bijvoorbeeld een geest tegenover je hebt, dan hebben stijlen met wapens geen invloed :).

Je zou dus denken dat het op button bashen neerkomt, maar het is erg handig (vooral bij de moeilijkere tegenstanders) om het overzicht te behouden en zo nu en dan even wat afstand te nemen of goed op te letten wat je tegenstander aan het doen is.

Ik wil overigens niet al te brutaal doen, maar op een andere Xbox-site die je op de link in mijn sig kan vinden staat mijn recensie van de game ;).

Laatst bewerkt: 19 apr 2005
  2. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Oja, even lezen.Nog een vraag :p Dus stel je doet achter elkaar Y (weet ik veel) doet ie dan ook de hele tijd dezelfde move, of verschilt dat ?

3. gunitsoldier

gunitsoldier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sommige vijanden zijn inmuum voor sommige stijlen, voor hun moet je dus een andere stijl gebruiken. Er zijn wel heel veel stijlen. Maar als je met een standaard stijl vecht ben je niet zo sterk, je moet em eerst 'pimpen'. Maar voordat je een styl helemaal gepimped heb ben je alweer op een 1/4 van het spel. dus zo veel gebruik je ze niet. Ik heb er in het hele spel maar 2 gebruikt, standaard styl en wapen.

4. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    J dat begrijp ik, maar ik bedoel doet ie ook bij de dezelfde style verschillende moves als je achter elkaar op Y druk ?

5. Slofsky

Leuk Bevonden:
    0
    Hij doet met de A knop ;) andere slagen, ik denk dat je personage ongeveer drie verschillende slagen doet als je drie keer snel op de A knop drukt.

Laatst bewerkt: 20 apr 2005
  6. godsson

godsson Brothers in arms!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ok even voor uitleg Y is een focus mod (je tijd gaat langzamer ) kan je goed wegkomen als je tegenstander een speciale aanval wilt doen. B kort indrukken plus richting met thumbstick is opzij springen of naar voren enz. B ingedrukt houden krijg je een soort schild voor je. A kan je gewoon schoppen en slaan en met X doe je een speciale aanval die bij elke vechtsijl verschilt.
    Schoppen slaan wisselt hij af als je een paar keer acherelkaar op A drukt.
    De veschillende vechtstijlen veschillen niet in het gewone slaan en schopwerk met A ze verschillen dus alleen met de speciale aanval X.
    Je hebt ook combo's als je bijvoorbeeld A+X doet slaat die op de grond en krijg je zo'n golf die iedereen wegduwd om je heen. ( bij fable had je ook zo'n aanval)

Voor de gene die het spel hebben: IK heb zo'n character (k weet z'n naam niet meer)maar hij heeft als een vechtstijl heavenly wave ofzo maar wanneer kan je die goed gebruiken? Bij geesten? Want bij mensen werkt die niet echt.

7. Slofsky

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij was heavenly wave juist alleen handig als je je teammate wilt healen of meer focus wilde vergaren (Iets in die richting). Qua aanval was die stijl in ieder geval niet zo sterk :).

8. godsson

godsson Brothers in arms!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    O ok na ja vage stijl dus wanneer kan je ander vechtstijlen leren?
    Ik ben nog helemaal niet ver ik ga nu pas zo'n grot in ofzo ik heb em pas 2 uur gespeeld ofzo maar vandaag ga k hoop ik flink spelen........
    Hebben mensen hem al uitgespeeld? :p

9. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18

ik las dat het ook inderdad geen button smashen is maar wel goed nadenken (kan natuurlijk dat ze weer overdrijven en dat je het met button smashen ook red, hoop het niet)

10. Slofsky

Leuk Bevonden:
    0
    Om heel eerlijk te zijn kan je de makkelijke gevechten winnen met button bashen, maar bij de grote meerderheid moet je echt opletten wat je tegenstander aan het uitspoken is :).

@Godsson, vechtstijlen leer je naarmate je nieuwe mensen ontmoet en quests voltooit of ze simpelweg koopt bij een "handelaar" :).

11. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    damn zeg begin er steeds meer zin in te krijgen, hoe kom jij eigenlijk aan de game?

12. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb demo al een paar keer uitgespeeld.

Je moet wel veel van vechtstyle wisselen waardoor het niet echt buttonsmashen is. Als je bijv de legendary strike neemt dan kan je met x een krachtige aanval doen en met A een gewone aanval. Er zijn niet echt veel combos mogelijk, maar je kan je dan gaan focussen of je chi aanval gebruiken. Doordit gaat je "balkje" snel achteruit, waardoor je het niet achter elkaar kan gebruiken. Daardoor wordt het geen buttosmashen en moet je wel nadenken, daardoor wordt het nooit weer nooit saai en speel ik demo steeds weer.

13. Slofsky

Leuk Bevonden:
    0
    Reviewcopy :).

14. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Wanneer.... komen.... de.... pre-orders.... van.....de ....xbw-gc shop.... meestal.... op.... de..... mat.....te.....liggen...!? (3de keer dat ik de vraag stel hier...)

En stuurt die pre-order shop meestal een bevestiging van betaling, en/of een verzendings-bericht?

15. Prime NL

Prime NL ~Robot in Disguise~

Leuk Bevonden:
    1
    Kan vandaag al mun LE gaan ophalen bij de gameshop....ben benieuwd.... :cool:

16. jwoerden

jwoerden Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet wachten op die game

17. jwoerden

jwoerden Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yep dat zou ik ook wel eens willen weten

18. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    de preorders van Gcshop hebbie 9 van de 10 keer op de releasedag.

die 1 andere keer is of de dag erna of de dag ervoor. Of hijs uitverkocht :p

19. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Beste heren, graag iets inhoudelijker reageren dan "ik kan niet wachten" e.d.
    Op die manier verzand het in slow-chat en dat is zeker niet de bedoeling. ;)

Waar ik eigenlijk benieuwd naar ben is of je combo's kan maken met verschillende stijlen.
    Beetje ala Mortal Kombat, dus dat niet je aanval wordt onderbroken als je van stijl verwisselt, maar een vloeiende beweging blijft/word

20. jwoerden

jwoerden Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok thanx en weet je ook wat meer over dat laatste:
    En stuurt die pre-order shop meestal een bevestiging van betaling, en/of een verzendings-bericht?

Deel Deze Pagina