1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Heropen Casemodding!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Centurion, 19 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ruud

    Ruud Guest

    Jammer dat d'r maar weinig mensen zijn die dat ook daadwerkelijk doen/van plan zijn.
     
  2. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Dit was de spreekwoordelijke druppel. Dat er onderling pm's zijn gestuurd is goed, maar daar waren wij uiteraard niet van op de hoogte. We hebben het lang genoeg aangezien en vooraf al besloten dat het bij de eerstvolgende overtreding genoeg zou zijn. Dat bleek dus de post van Herman te zijn. Uiteindelijk was die thread toch op slot gegaan, met of zonder Hermans post, met of zonder onderlinge waarschuwing per pm.

    We willen hiermee alleen een boodschap duidelijk maken: het moet maar eens afgelopen zijn met illegale praktijken. In de casemodthread is dat lang genoeg oogluikend toegestaan, maar niet langer. Dat betekent niet gelijk dat er voor casemodden totaal geen plek meer is. Alleen voorlopig even niet.
     
  3. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    er bestaat toch ook zoiets als "verwijdering" van een post, als die mensen zo graag willen schreeuwen dat ze een chip in hun xbox hebben geef je ze een ban en verwijder je het bericht, iedereen blij en de spuit elf heeft een ban. klaar, nee nu gooi je een thread dicht waar ik, en ik weet vele anderen, met ogen open naar zaten te kijken.
    wel nuttig :{
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2005
  4. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik keek ook vaak naar die tread, jammer dat 'ie is gesloten :'-(

    Misschien nog een keertje proberen? :)
     
  5. P-NUT

    P-NUT EdgeMaster

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch simpel? voor die casemod en mod zooi, zoek je een andere forum waar ze je er graag mee helpen, en voor de 'normale' xbox zooi heb je XBW.
     
  6. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het ook positief zien: Misschien gaan de mensen nu iets eerder naar de tutorials kijken, dan ons het hemd van het lijf te vragen *)

    Mocht iemand toch nog een dringende casemod-vraag hebben, dan kun je mij of een andere frequente-casemod-thread-bezoeker mailen...
     
  7. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Hahaha, waar mensen zich al niet druk om maken hier. Dictatuur, bedreigingen, gescheld hahahaha, wat een overdreven gedoe weer. Dit is weer één van de legendarische threads van xbw.nl :)
     
  8. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Moet je zeggen als je xbox volgende keer "een raar geluid maakt" en niemand op xbw je kan helpen. Omdat je zelf iets niet leuk vind, hoeft het nog niet te verdwijnen.
     
  9. xboxjohan

    xboxjohan Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom geven de mods niet aan 3/4 zeer regelmatige bezoekers van die thread dezelfde rechten/plichten als zij zelf, maar dan alleen maar voor die thread.
    Kunnen die 3/4 regelmatige bezoekers de thread in de gaten houden en eventueel editten/waarschuwingen geven.
    Taak van de mods is dan alleen maar om zo af en toe eens de thread te lezen en te kijken of het er allemaal aan toegaat zoals zij graag willen.

    Lijkt me in het voordeel van beiden partijen (en daarmee ook uiteindelijk het xbw-forum)..!
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2005
  10. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het een beetje raar hoor, darkwing zegt dat die thread met of zonder herman's post werd gesloten, dus eigenlijkwas er geen reden voor :confused:

    en ik vind het goed om illegale praktijken weg te bannen, alleen soms drijven jullie mods wel een b-tje door.

    beetje het beleid hier wat ze ook op mijn school hebben -->
    op school, vijf minuten te laat = 2 uur nakomen
    hier, een verkeerde post = slotje
     
  11. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies. Iemand die niet vaak hier komt en het niet erg vind als ie een Ban ofzo krijgt post ie rustig iets over Modschips dus dit lijkt me dus ook niet erg goed..kunnen !SIC! en [2k] hier iets aan doen ?
     
  12. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Darkwing en ik staan boven !SIC! en [2k] wat dat betreft.
    Dus nee, deze keer kunnen de casemod modjes niets doen.
     
  13. lexhamersma

    lexhamersma oblivion addict

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    zo verziek je nu de sfeer op XBW! altijd moeten de goede onder de slechte lijden! Een van de onderwerpen die het beste loopt gooi je gewoon dicht............................SCHANDE!!!!!!!!!!!!!!!!!! edit: oke dan, ik heb dat met SV al verwijderd, maar ik bedoelde dat SV nogal veel te maken had met casemodding enz. gsus wat een ongelofelijk gezeik!!!! als ik een ding mag zeggen CE TRIEST

    EN BTW: IK NEEM HERMAN NIKS KWALIJK!!!!!!!!!!
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2005
  14. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het met je eens maar sinds wanneer is StealthViper mod ? :{
     
  15. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Hier heb ik een idee. Lees eerst even het complete topic door, voor je iets post en jezelf voor schut zet met domme vragen.
     
  16. Herman te H.

    Herman te H. masterchief

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    graveheart ik vind wel dat je het heel erg hard aanpakt ik vermelde alleen dat ik een ............. in mijn doos heb en heb er verder niks over gezegd gevraagd of een reactie daar over proberen los te peuteren van anderen.

    in feite zouden dus ook mensen met avaters van een ......... op hun vingers getikt moeten worden. ( om maar een voorbeeld te geven)
     
  17. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik het dus volkomen mee eens ! Je zei alleen in het algemeen wat je hebt gedaan met je doos en je bent er verder niet op ingegaan..dus ik kan het probleem er niet van inzien.
     
  18. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen laten we voortaan als we wat opmerken over iemand die fout bezig is een pm of report naar een mod sturen,dan is dit waarschijnlijk de laatste keer dat een deeltje op slot moet. ;)

    En wat betreft het slotje dat nu geld: Als het geen weken gaat duren dan valt het ook wel mee. :)

    En aan de zonnige kant:
    Als iedereen nu gewoon verder gaat met hun project dan krijg je zodra het draadje weer opengaat een gezzelige case-boom *)

    Slurpgeit?Nee joh.Hij zegt er toch niks over? :p
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2005
  19. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja..laten we dat dan maar doen. Anders verwijder je de posts toch gewoon Grave ? En stuur ze dan een OW erbij. :)
     
  20. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    mogelijke oplossing is een besloten forum te maken waarbij iemand members goedkeurd (en ze eventueel eruit knikkerd) voordat ze binnen komen. Dus niet waar jan en ALleman met hun modded xbox praten
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina