Op IGN is een nieuwtje gepost over een test naar de meest gewilde Xbox games. 20.000 mensen hebben meegedaan: 1. Halo 2 2. Splinter Cell 3. Unreal Championship 4. Fable 5. Xbox Live 6. Shenmue II 7. Panzer Dragoon Orta 8. Perfect Dark Zero 9. Dead or Alive Xtreme Beach Volleyball 10. Brute Force Lijkt mij een vrij duidelijk rijtje met niet veel opvallende dingen. Maar ik mis toch duidelijk games zoals Quantum Redshift, CMR3 en Deathrow maarja.....
Re: Re: Test: meest gewilde Xbox games Nou Deathrow is zeker geen slechte game, lees de review van XBW en je rent gelijk naar de winkel, geloof me En CMR3 mag ik ook zeker niet missen en over Quantum Redshift heb ik ook veel goede reacties gehoord die komen bij mij zeker boven bijv. een game zoals Shenmue II...
Re: Re: Re: Test: meest gewilde Xbox games Dat deed ik dus ook, en rende even hard weer terug om hem voor QR om te ruilen.. Die in mijn ogen net zo meesterlijk is al Deathrow in jullie ogen .
Het gaat om meest gewilde games, games als Quantum Redshift en Deathrow staan gewoon niet zo hoog in de hype list (toevallig stond Deathrow dat wel hier op XBW, meer omdat de crewleden het gewoon een bruut spel vonden, andere sites zijn wat minder in-to-Deathrow)
het kan aam mij liggen, maar xbox live staat op de 5e plaats, dit is toch geen game?????? Hoe kan het dan in vredes naam in een rijtje van meest gewilde games staan?!?!?!
Re: Re: Test: meest gewilde Xbox games Ben dus niet de enige die het opgevallen is Misschien bedoelen ze dat Xbox-live pakket. Daarbij krijg je toch 2 spellen ofzo?
Morrowind wacht ik persoonlijk ook erg op. En natuurlijk House of the dead 3!!! Die moet nu eindelijk eens uitkomen!
Re: Re: Re: Test: meest gewilde Xbox games Bij mij komt Shenmue II weer dik boven Deathrow, CMR 3 en Quantum Redshift. Deze games zijn ook bijna allemaal al uit en ik denk dat het over toekomstige spellen gaat
Ik dacht eerder dit lijstje: 1.Halo 2 2.Perfect dark zero 3.Fable a.k.a Project Ego 4.Brute Force 5.Doom 3 6.Mafia 7.Project gotham racing 2 8.Unreal Championship 9.ninja gaiden 10.Shenmue 2 Info:www.xboxaddict.com
die lijst is waarshijnlijk gemaakt met maar 1 stem per persoon d.w.z. iedereen zegt het spel dat hij het lieft wilt dus ik denk niet dat cmr 3 of deathrow daarbij zal zijn maar senmue 2 is wel een van de beste (zoniet de beste) in zijn genre