1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Heropen Casemodding!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Centurion, 19 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    shit... net me dvd window af, ff het forum bekijken, is de casemod draad dicht ik denke heh wat is dat nou, nu al een nieuwe, heeft een of andere maloot zen x3 derop op gezet, met plaatje en al... naja, dat ze hem niet bannen snap ik niet, en dat ze het forum sluiten ook niet, zoals hierboven (scrollen) te zien is hadden de mods ook gewoon zen tekst weg kunnen halen en in blouwe letters kunnen zeggen: MOD:/DIT IS DUS NIET DE BEDOELING. Maar nee hoor hij gaat dicht... jammer, maarja, ff ENKELEN weken w88 voor de nieuwe draad.... :mad:

    grtzz
     
  2. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    /Mod Daar is dit topic niet voor bedoeld.
    Dw
     
  3. Roberto

    Roberto ....

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot ziens, gek dat ik je niet ga missen he ?
    We kunnen wel allemaal klagen dattie dicht is,
    maar ver gaan we niet komen, denk ik dan.
    Bespaar je energie voor andere dingen, zoals case modden.
    Cya in een paar weekjes.
     
  4. Darloudsha

    Darloudsha Bring that shit on!!

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused:krijg ik nog zo'n automailer, ik ga er toch ook niet tegen in??
    Ik vind het wel jammer dat hij dicht is maar wat doe je tegen zo'n oppermachtige kerel he?
     
  5. wat een kinderachtige zooi (niveau :confused: ) !!

    eerst gaat Graveheart lopen zeiken over een zin in me post (reageer dan niet) en vervolgens komt StealthViper langs en die begint daar weer over te zeiken... :mad:

    ik vindt de manier waarop Graveheart reageert niet netjes (Darkwing kan dat duidelijk wel, al had hij hem gesloten was er waarschijnlijk minder ophef geweest.

    Graveheart, jij bent lullig begonnen nu gaat iedereen lulig terug doen. was te verwachten...

    maar voordat je weer een onzinnige post tegen de mijne aanpletterd... laat maar want ik ga deze discussie niet meer voeren |:-

    De groeten... :{
     
  6. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Nee en die discussie zal ook nooit gevoerd worden omdat jullie dat ooit in het beleid gezet hebben. Maar de werkelijk reden daarvoor kom je dus zo nooit achter.

    Zitten trouwens wel hele enge kantjes aan hoor... deze vorm van censuur. In Nederland hebben we zoiets als vrije meningsuiting, dus waarom mijn post verwijderd moest worden is beyond me. Vrij onbeschoft ook.
     
  7. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Je vergeet denk ik een ding. Op internet gelden andere regels omdat de Nederlandse wet nog onvoldoende invloed heeft op het internet. Kortweg: je hebt hier te maken met een semi-dictatuur, want het is zeker geen volledige dictatuur. Leer er mee te leven, of ga ergens anders heen.
     
  8. lexhamersma

    lexhamersma oblivion addict

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    ja wat je zegt is waar, sommige onder de moderaters kunnen zeuren om alles terwijl anderen zoals Stealth Viper, Darkwing, !SIC! heel relaxed zijn.

    iK VIND HET ECHT EEN TOP FORUM MAARUH HOOR!!! _O_ GEMEEND, MAAR AF EN TOE KOMEN WE ER GEWOON NIET HELEMAAL UIT MET Z'N ALLEN. LATEN WE HET GEWOON OP EEN GOEDE MANIER OPLOSSEN EN VANAF NU NIET MEER ALLES TEGEN GRAVEHEART AANSMIJTEN.
    MAAR DAN VIND IK DAT JIJ, GRAVEHEART, WEL MOET ZEGGEN WAT JE ER NU AAN WILT GAAN DOEN EN HOE WE DIT MET Z'N ALLEN OP KUNNEN GAAN LOSSEN. EN ALS JE ZEGT, OVER EEN PAAR WEKEN, STEL DAN EEN DATUM VAST ZODAT WE ERGENS NAARTOE KUNNEN LEVEN. ;)

    onwijs bedankt alvast
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2005
  9. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    StealthViper is naar mijn weten geen mod lex...
     
  10. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Onbeschoft... dat jij ondanks de regels erop door moet gaan in ook nog eens het verkeerde topic zou je ook onbeschoft kunnen noemen. Daarnaast is meermalen en op meerdere plekken duidelijk gemaakt waarom dit soort dingen niet zijn toegestaan. Met een beetje zoekwerk had je dat zo kunnen vinden, en als ik me niet vergis staat het zelfs in de FAQ en sowieso in een sticky van Kobold.
    Stealth Viper is geen mod hoor ;)

    En ik technisch gezien ook niet :D
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Jeb je bent vrij om ergens lid van te worden (deze site) ... je bent ook vrij om ergens weer weg te gaan _0/

    Kortom bevalt het je niet ... de meeste mensen missen je ook niet

    Ik ben blij dat er regels zijn... dus niet praten over discriminatie, etc... anders was deze site een zooitje
     
  12. lexhamersma

    lexhamersma oblivion addict

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    neej weet ik ook wel, maar dat zijn toch wel belangrijke mensen binnen dit forum weet je wel. Die zijn de wat relaxdere mensen. Maar reageer allemaal ff op mn post hierboven wat jullie van mij oplossing vinden
     
  13. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN HOOR! Dit leest ontzettend irritant.

    En wat betreft de inhoud... thanks for stating the obvious. Oftewel: dûh.
    Wij gaan op zoek naar een oplossing. Voorlopig blijft het topic over casemodding dicht. Een datum valt hier niet aan vast te knopen.
     
  14. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Een datum zou juist niets leren. het meot er gewoon goed ingewreven worden dat er niet over modchips gepraat kan worden. Dan moet er ook geen datum aan vast zitten.

    Voorkomen van het praten over chips kan je ook niet. je kan het wel tegen gaan. Dit zal ook het gevolg zijn van het sluiten van de thread. De vaste bezoekers die willen dat thread open blijft voor de doelen waar het voor bedoeld is zullen zich nu meer bemoeien met dit topic.

    oftewel. de vaste bezoekers van de thread zullen zo geschrokken zijn dat iedereen pm's gaat sturen anar mod's en reports zal geen over posts. Dan help je met z'n allen de thread weeer zo snel mogelijk schoon te maken. aangezien normale members hier geen recht op hebben. Mod's wel. dus moet iedereen die het wil reporten bij mod's of administrators. Dit zal ook gebeuren. let maar op.

    Zo zal je zien dat een post binnen 15 minuten wel verwijderd kan zijn. en dan lijkt het me ook geen probleem dat de thread open blijft. Maarja de schrik zit er even in. Maar dit moet er, zoals ik al eerder zei, ingewreven worden. Zodat normale members weten dat de thread voor onbepaalde tijd dicht gaat.

    Tuurlijk deze thread zal echt nooit helemaal gesloten worden, tenzij het natuurlijk echt de spuigaten uitloopt en er alleen maar gepraat wordt over mod chips.

    kortom vanaf dat de thread weer open is: Bang dat de thread dicht zou kunnen gaan? even postje reporten en PM'en lijkt me.
     
  15. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Dit gebeurt nu ook al, en alsnog is hij dicht.
     
  16. Darloudsha

    Darloudsha Bring that shit on!!

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, ik vind dat een beetje een erg nutteloze post.
    No offence btw, maar GH werkt niet mee dus zal het voorlopig nog wel even duren voordat we weer verder kunnen modden :mad:
     
  17. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar op héle kleine schaal als ik het goed begrijp. dit gebeurd af en toe. Dit keer had Dynamike een PM gestuurd naar die HermanH. ofzo. Maar dit is toch nooit genoeg? Hoe moeten mods weten wat er aan de hand is. Herman H. Zegt al dat hij nauwlijks op het forum komt, je kan er niet op rekenen dat members hun eigen posts gaan editten. Daarom dus naar de Mods en Admins sturen. Mods zijn zelf eindverantwoordelijk voor de topics. maar zij kunnen niet alles zien. en niet weten dat er misschien wel wat aan gedaan wordt intern.


    Ow dit klinkt nuttig. Goed argument trouwens: GraveHeart werkt niet mee :{ . Wat is dat nou voor argument. Als hij wel mee zou werken is iedereen dit voorval over een maand weer vergeten. en wordt er weer over gemodde XBoxen gepraat. Daarom denk ik ook, voor onbepaalde tijd dicht, dan zit de schrik er tenminste goed in.
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2005
  18. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Damn, ben een paar dagen weg, kijk ik tussendoor even en is de CM thread dicht.

    Nu kan ik wel gaan lopen zeiken en zeuren, maar ik weet net als jullie dat dit geen zin heeft. Het is gewoon de eigen schuld. We hebben vaak genoeg gewaarschuwd en een keer is het genoeg. Misschien dat het over een aantal weken dus weer kan.


    Terecht dus.
     
  19. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is eigenlijk ook een reactie die je is opgelegd, denk ik...
     
  20. LOGOK

    LOGOK Muuge Herder

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    oke pim niks tegen jou maar.

    je zegt dit gewoon omdat et in het beleid staat. wedden dat je het ook poep vind.
    dus sluit me aan bij Centurion
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina