[XBW Preorder Shop] vragen en problemen thread

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door GrEyFoX1987, 22 mrt 2005.

  1. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    De game is He hebt helemaal gelijk. Ik dacht dat ik dat al 100 jaar geleden weggehaald had!
     
  2. jwoerden

    jwoerden Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had al een paar vragen gestuurd naar gcshop@info.nl of zoiets maar ik krijg maar geen bericht terug weten jullie hoe dat zit?
     
  3. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21

    Ik hoop dat je info@gcshop.nl bedoeld, want anders is het nogal logisch dat je niks terugkrijgt. :+
     
  4. jwoerden

    jwoerden Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik had gewoon via die site er op geklikt maar ik had het zo uit mijn hoofd verzonnen maar ik krijg dus gewoon geen antwoord daarvan, maar mijn vraag was datik voor het eerst een pre order had gedaan hier en wou weten of je een bevesteging mail krijg als ze je geld hadden ontvangen of als ze het op de post hadden gedaan want ik had vorige week al betaald en heb niks meer gehoord? (het was trouwens Jade Empire LE die ik had besteld)
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2005
  5. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    OMFG :p super lol :+
     
  6. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Als mensen er zeker van willen zijn de game op de release of er 1 dag voor te hebben, moeten ze gewoon naar een lokale winkel gaan.

    Dan moeten ze maar 10 euro meer betalen, maar ze hebben de game dan 100% zeker.
     
  7. jwoerden

    jwoerden Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het gaat er gewoon om dat ik geen antwoorden krijg op mijn vragen die ik naar info@gcshop.nl toe stuur. en ik had wel het goede email adres anders zegt hij wel dat hij niet bestaat.
     
  8. Cuber

    Cuber Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook voor t eerst daar besteld, en nee je krijgt geen bevestiging als ze je geld ontvangen hebben, kun je zelf op de site zien als dat zo is aan de hand van je factuurnummer.

    Ben trouwens wel benieuwd wanneer ze die Jade Empire LE gaan opsturen, ik hoop op vandaag.....
     
  9. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelfde verhaal hier. Gewoonweg onbeschoft en hun motto ondermijnen ze hier ook nog eens mee.
     
  10. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    er staat dat je binnen 48 uur je bestelling kunt annuleren, maar stel dat ik mijn bestelling nu nog wil annuleren, hoeveel gaat dat dan kosten, en hoe doe ik dat? (want ik heb mijn bestelling al een week geleden geplaatst zo ongeveer)

    edit
    ik heb nog op gcshop.nl gekeken, en ik ben er al uit....dus ik heb geen hulp meer nodig
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2005
  11. Cuber

    Cuber Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net gezien dat me status veranderd is naar "verzonden" jippie!
     
  12. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Tja, ik weet niet wat de uren zijn dat zij e-mail beantwoorden. Onbeschoft is een beetje raar uitgedrukt, ze zetten zich er ten slotte wel voor in om zonder winst games te verkopen, dat vind ik alles behalve onbeschoft. Dus als 't jet niet zint, niemand verplicht je voor 10 euro onder winkelprijs spellen bij ze te kopen...


    Koop allemaal Pariah - 47.50

    http://preorder.xboxworld.nl/item/17/
     
  13. Mozilla

    Mozilla Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan je da zien want ik heb geen bewijs van betaling gekregen
     
  14. Mozilla

    Mozilla Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    wrm staat er bij mij betaald; inbehandeling ik heb toch echt betaald hoor
     
  15. Mozilla

    Mozilla Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    dubble post sorry
     
  16. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Ehm... misschien staat er "betaald" omdat je betaald hebt? :eek:
     
  17. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist er even geen ander woord voor, teleurstellend is een beter woord. Ik geef ze het voordeel van de twijfel, mede door de vele positieve reacties die ik heb gelezen.
     
  18. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Misschien de banner boven het forum eens wijzigen?
    MC3, Doom 3, JE, allemaal al uit :+
     
  19. Cuber

    Cuber Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    via je factuurnummer op de site kijken, daar staat status. Ben net gebelt dat de postbode geweest is met JE LE!!!! Nu nog wachten tot me werk dag erop zit en spelen!
     
  20. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    XBW Pre-order shop werkt toch samen met gcshop?
    Nou, hebben jullie gvd Unreal Championship 2 al binnen?? Waarom hebben jullie het niet en MediaMarkt wel??
     

Deel Deze Pagina