Brothers in Arms Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door unXist, 17 mrt 2005.

  1. godsson

    godsson Brothers in arms!!!!

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    IK had een vraagje kan je een van je mannen in zo'n mg42 als je die hebt zetten? Bijv. je hebt zo'n level dat je van die palen op moet blazen die heb ik wel gehaald maar als je een van je mannen in een mg42 die je verovert hebt kan zetten zou dat makkelijker zijn.
     
  2. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dit is helaas niet mogelijk.
     
  3. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Da's idd wel een nadeel, bij bijv. GR2 kon je gewoon zelf lkkr gaans chieten terwijl je mannen helikopters neermaaiden, met een machinegeweer schoten enz. 8)
    Maare.... ga maar weer ontopic..... (weinig mensen die hulp nodig hebben btw.)
     
  4. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0

    ja het si datr jij er bent ;) jij hielde dit topic in leven :+
    het is wel k*t dat je mannen niet gaan knallen met een machinegeweer enzo.
     
  5. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja het is wel WO2 he, toen waren de wapens nog niet zo accuraat dus wat heeft het dan voor nut om met een Thompson te gaan maaien als de vijan nog op 100 meter van je verwijderd is, dan heeft een M1 Garand toch iets meer effect lijkt me.
     
  6. godsson

    godsson Brothers in arms!!!!

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij was de M1 garand wel een van de beste wapens van die tijd en op close range vind ik ook niet eens zo slecht. (en hij slaat wel lekker ;) )Nog een vraagje ik ben nu bij de eerste tank die suart ofzo maar daar heb je nog maar een team van soldaten wanneer krijg k 2 teams van soldaten net als bij multi?
     
  7. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Geduld is een schone zaak :+ Gewoon nog ff doorploeteren, dan kom je ze vanzelf tegen, dit is bepaald in het spel, je kan ze dus niet eerder unlocken door een bepaalde actie of iets dergelijks.


    En over hoe je een tank uitschakelt zonder panzerfaust/tank: loop naar de achterkant (kijk natuurlijk wel uit voor de turret) en druk op x: als het goed is klimt Matt nu op de tank en gooit er een granaat in; einde oefening voor de tank }:]
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2005
  8. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    Klik op het tekstvak om de spoiler te verbergen:
    ik ben bij buying the farm en me objective is het onschadelijk maken van de mortar team. Dat is op zich geen probleem maar het probleem is dat er een tank staat en ik heb helemaal geen anti tank wapens meer. Nou is mijn vraag hoe kan ik deze tank onschadelijk maken zonder helemaal overnieuw te beginnen. en nee deze tank is niet mogelijk om granaat in te doen
     
  9. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Je moet toch overnieuw beginnen. Je hebt je tank verspeeld of niet? Als je net op de boerderij komt (boven op de heuvel) dan moet jeje tank niet gebruiken aangezien er veel anti tank mannetjes zitten. Je moet je mannen ergens achter een muurtje zetten en jij erbij. En dan gewoon proberen de duitsers met geduld neer te maaien. Hoop dat het duidelijk is.
     
  10. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    als je als het ware de boerderij onschadelijk hebt gemaakt dan krijg je een save point en sta je voor een soort weiland met heggetjes met aan het uiteinde het mortar team, Ik heb het zo gedaan: als je voor je kijkt zie je ergens in het midden van het veld een hele grote heg stuur je mannetjes daar op af zodat ze er tegen aan staan vanaf daar kan het mortar team je mannetjes niet meer raken stuur ondertussen je tank ook richting die heg (probeer hem zoveel mogelijk langs de kant en uit het artillerievuur te houden speel je tank nu uit tegenover de andere tank en laat ze maar ff vechten (ik weet zo niet of je granaten hebt tegen tanks zoja loop naar de achterkant en gooi een granaat in de tank. Wanneer de duitse tank neer is richt je op het mortar team en laat je je tank aanvallen (L inhouden + R) laat ondertussen je mannetjes gewoon staan en ga er zelf ook bijstaan of in ieder geval op een plaats waar de mortars je niet kunnen raken laat de tank zijn werk doen en tadaa missie afgelopen.

    *tip tegen tank*

    wanneer je een andere tank hebt en granaten zijn duitse tanks erg snel neer te halen 1. leid eerst de aandacht van de tank door je zelf aan hem te laten zien 2. de tank komt naar je toe 3. laat jou tank met de andere tank vechten en loop rustig om (de duitste tank zou nou zijn aandacht op jou tank richten omdat dat het grootste gevaar is) loop naar de achterkant van de tank en druk op X nu gooi je een granaat in de tank en is het afgelopen. 4 zo kan je tank vrijwel nooit kapot gaan succes!
     
  11. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt ^^^^^^^^^^^^^^
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2005
  12. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0

    nee die bedoelt ie vast niet |:-

    maar goed je moet je eigen tank gebruiken, deed ik ook , en hijk is zo stuk (moet geen probleem zijn;))
     
  13. godsson

    godsson Brothers in arms!!!!

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    IK liet mijn tank helemaal boven op de berg achter een muurtje staan en vandaar liet ik hem die duitse tank uit schakelen en later mij dekking geven door hem te laten schieten op het mortar team. werkt perfect niemand geraakt _O_
     
  14. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    is wel mogelijk, heb ik net nog gedaan
     
  15. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Edit - Laat maar ik snap het al.
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2005
  16. Stannov

    Stannov Heino

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    brothers in arms multiplayer

    ik heb een paar weken het spel brothers in arms voor op de xbox maar ik heb een probleem.
    als ik multiplayer splitscreen wil gaan doen en er staat aangegeven : begin game dan doet ie et niet.
    ook staat er dan onder aan in beeld : player not signed in
    maar dat heb ik toch niet nodig voor splitscreen maar wel voor xbox live.
    ik hoop dat iemand anders ook dit probleem heeft gehad en dat hij mij daar mee kent helpen

    alvas bedankt
     
  17. godsson

    godsson Brothers in arms!!!!

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor splitscreen heb je geen xbox live nodig nee.
    Je moet een assault team en een supress team kiezen he of heb je dat al gedaan. En als je met zijn 2en ben moet je allebij een ander team. Je kan dus niet bij melkaar horen. Mischien is dat het? Dat had ik eerst namelijk. ( of ben ik nou te dom :p )
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2005
  18. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    zolang er staat dat je profile (je heet jantje bijv) dan staat er om de seconde player not signed player profile: jantje wanneer dat er staat hoort alles het te doen en natuurlijk moet je vriend wel in een ander team zitten dan het team waar jij ook inzit 8)
     
  19. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Kan je een granaat in een tank gooien? Nooit geweten!
     
  20. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, kijken/luisteren/lezen van instructies wil ook wel eens helpen O-)
     

Deel Deze Pagina