1. Waar zeg ik dat dan, ik geef een voorbeeld. En mij lijkt een potje halo een stuk leuker over live dan lame kijken wie de beste kaartjes heeft getrokken. Maar goed, dat is smaak, maakt verder weinig uit.
2.Dat zeg ik dus niet, damn.... Ik zeg dat je verslaafd kan worden door gokken, dus gewoon in het algemeen, globaal, snappie
3.Ja ik ga eropin omdat jij mij persoonlijk aanspreekt ipv dat je gewoon kunt praten over het gokgebeuren. Bovendien laat ik niemand mij zoiets vertellen als om een leven te gaan zoeken. Like, je kent me niet, dus daarover kun je al voor geen fuck oordelen.
4.Ja ik begon met mijn mening over gokken, ik dacht dat je mening uiten gewoon mocht op een forum zonder uitgemaakt te worden voor homo of een ander scheldwoord.
5.Dat vind ik nou ook weer niet nodig, maar misschien gewoon voortaan in discussie gaan met iemand die een andere mening heeft dan jou, zodat jij je gelijk aan hem kunt bewijzen? Dit is imo een stuk beter dan mij in een totaal inhoudsloze post uitmaken voor EO-homo. Uiteindelijk lig ik daar geen nacht van wakker natuurlijk

Klik om te vergroten...