1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] metal gear solid vs splintercell

Discussie in 'Games' gestart door boss, 22 apr 2005.

  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    wie verkiezen jullie, solid snake(of de genetische vader big boss) of sam fisher?
    Ik verkies zowizo snake, persoonlijk vind ik sam geen mietje ofzo he(integendeel zelfs),maar tegen snake kan hij gewoon niet op(snake is gewoon 10 malen cooler,...)
    en welke serie verkiezen jullie, mgs serie of splintercell serie?
    ik verkies rarara... natuurlijk de mgs serie(splintercell games vind ik ook wel bom hoor,kraak die zeker niet af!),maar ik wil wel weten hoe jullie denken.
     
  2. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen voorkeur O-)
     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Metal Gear Solid 1 is beter dan SP1, maar SP2 is beter dan MGS2.
    Op het moment verkies ik Splinter Cell 3 Chaos Theory boven MGS3 Snake Eater. Chaos Theory is gewoon veel meer stealh. Op het moment verkies ik dus Splinter Cell boven MGS.
    Zowel Snake als Sam zijn erg cool.
     
  4. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    mgs1 is voor mij de beste "stealth" game ooit. Maja dat was ps1. De splintercell serie is stukken beter dan mgs2 of 3
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    mm, chaos theory meer stealth als mgs3,ja mss wel,maar je kan mgs3 ook volledig stealth spelen,en nog eens bij fijne actie erbij,gewoon superleuk,ook al je iemand ondervraagt,kan je frequenties te weten komen om alarmen af te bellen, of om fire support te laten komen(vliegtuigen die bommen gooien), hoe cool is dat,zo kan je ook de wapenkamer laten ontploffen,en de voedselkamer,...enorme interactie, bij chaos theory ook wel natuurlijk,maar op een heel ander vlak,qua stealth wint chaos theory waarschijnlijk wel ja,maar qua gameplay,verhaal,stoerheid,coole karakters,... toch wel dik metal gear,maarja,als je niet voor die dingen bent,snap ik wel dat je chaos theory verkiest,is natuurlijk ook een killergame
     
  6. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is nu toch jouw doel van deze thread, mensen overtuigen dat MGS3 beter is dan Sc3? Doet dat even op een ander forum. Daarnaast geef jij vaak 'slechts' je mening. _0/
     
  7. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    De verhaallijn en de personages zijn een stuk beter in MGS3, even als de aankleding. SC scoort echter op het gebied waar het echt om draait en dat is gameplay (al is die trial and error shit vet klote).
     
  8. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga voor solid snake. Ik vind SC niet zo :+ Ik moet nog steeds ergens mgs2 op de kop tikken.
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    ja tuurlijk geef ik een persoonlijke reden,maar als je mijn tekst een goed leest kan je ook lezen dat als je niet zo voor filmpjes bent,...en noem maar op ,dat ik heus begrijp dat je chaos theory beter vind, ik vind trouwens de splintercell games enorm,heel enorm zelfs,dus ik snap u toch echt wel niet hoor, ik vergelijk gewoon eventjes mgs3 en chaos theory,en mijn PERSOONLIJKE voorkeur gaat meer naar mgs, en jij bent precies al op uw tenen getrapt ofzo?... _0/
     
  10. Burnout Master

    Burnout Master Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind snake veel stoerder dan sam. Tussen mgs en sc kan ik moeilijk een keuze maken. Mgs is meer op actie gericht en heeft een veel beter verhaal. Sc is meer stealth.
     
  11. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Vind Snake ook net ietsje cooler. En boven dat vind ik dat je bij de metal gear games echt in het verhaal wordt gezogen en dat heb ik bij splintercell niet. Beetje jammer.
     
  12. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    ja idd, dat is wel jammer,anders zou splintercell nog veel mooier geweest zijn(en het is al mooi),maarja ik denk dat er maar weinig games zijn met een verhaal als mgs(ff,resident evil,...die wel...)
     
  13. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    MGS, meer verhaal spanning gevoel, die muziek en filmpjes _O_. Me love MGS.
     

Deel Deze Pagina