Volgens Tothegame zal dit spel 1november uitkomen... best snel dus.. Maar k heb er nog weinig over gehoord. check dit filmpje is daar is de sfeer alvast te proeven http://www.teamxbox.net/movies/e32002/dualitye3.wmv (wel oud filmpje maar toch cool)
Was deze game niet uitgesteld? Ik dacht toch echt dat die pas eind dit jaar begin volgend jaar kwam.. Maar ja.. Ziet er wreeeeed uit.. Maar of die echt goed wordt?
vanaf de eerste keer dat ik dat filmpie heb gezien wil; ik dat spel al erg graag. het is een beetje splinter cell achtig en dan met 4 spelers dus kick ass.
hou deze game al lang in de gaten.... Tijd geleden heeft Xbw een preview geschreven over deze game. De filmpjes die ik gezien heb, zagen er erg kewl uit. 3 personen om mee te spelen: killer-kind-a-guy, hacker-girl en digital-kind-of-person (matrix-alike) Allemaal verschillend, ontzettend kewle graphics.... Hebbertje! Dacht btw dat ie idd begin volgend jaar uitkwam. mzzl Munch and Abe
off-topic reactie over Post hierboven : MATRIX : RELOADED ,KOMT 15 MEI pas hier in de BIOS !! neeeeeh , zat gister trailer van te kijken ik balen , ik dacht al een jaar dat hij deze kerst hier al zal draaien. noooooooooh zo : ge-uit
Ergens hoop ik dat ie uitgesteld wordt... zo hou ik tijd over om te sparen... k moet nog -Deathrow -SplinterCell -Silent Hill2 -Controller S en volgens mij kwam voor die tijd Nightfire en bruteforce ook nog uit... k ga maar snel een lening aanvragen..
kheb ff gezocht naar een andere trailer en blijkbaar is ie er ook. click hier maar ff voor die trailer van duality. (rechtermuisknop en "doel opslaan als") veel plezier.
(rechtermuisknop en "download met dap ") Thnx voor de trailer K heb net de trailer gekeken maar t is dezelfde die ik heb gepost
ik dacht dat je die ene had gepost die ook op xbw.nl stond bij de preview van duality. ik heb ook dat filmpje van xbw.nl op de pc staan en die heeft dezelfde naam als jou filmpje. dualitye3 maar het is een ander filmpje. dus vandaar dat ik deze poste.
hmm das wel raar dan.. K heb ook ooit iets ingame gezien (volgensmij op de voorpagina) dat zag er ook niet slecht uit
Heb wat art gevonden op GamesDomain. Coole pics, echt een toppertje in wording deze game mzzl Munch and Abe