Hoi ik denkdat ik dit verkeert heb gepost of dat er nog een thread is maarja. Me vader is nu Splintercell 3 aan het spelen en elke loopt de game vast aan de cd moet het niet liggen want ik heb vanmorgen zelf nog splintercell 3 ge speelt zonder problemen. ME vader zegt dit:In de xbox zit een laser voor de cd te lezen ( ja dat is ook zo ga ik van uit) en zegt die,die moet je toch ook kunnen schoon maken dus me 2e vraag is Met wat en hoe kan je die laser van binnen schoon maken? Groertjes Mij.(Robin) ik hoop dat ik hier antwoord op kan krijgen
je kan een sgoonmaak cd kopen (of hoe je dat ook wilt noemen) als het goed is bij de blokker en aan die cd zitten allemaal haartjes (zal ik het maar noenmen..) die over de lazer heen gaan tijdens het draaien, en die veegt het stof op de lazer eraf... werkt heel goed, ik had het probleem ook met mijn xbox en nu draait hij weer op volle toeren
Zou ik niet doen, heb ik ook gedaan, maar werd alleen maar erger. Meen ik serieus, heb mn xbox toen opgestuurt en laten repareren. Je kan het altijd proberen en als het niet werkt kan je 'm altijd nog opsturen, maar dan ben je 'm wel een poosje kwijt.