Timesplitters: Future Perfect

Discussie in 'Algemeen' gestart door Egamer, 8 jul 2004.

1. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    oke thx.. kan je ook de maps spelen van andere mensen etc>?<

2. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.167
    Jah je kunt maps spelen van mensen en je kunt zelf hosten en andere jou level laten zien..
    Zo kun je ze dus in de maling neme... Je respawnt in een kamer en kunt via camera's heel het level beschieten met machine-geweren. En hun kunnen jou niet vinden/raken.
    Of je maakt een gang helemaal zwart (de ligten) en dan lopen ze er allemaal voorbij :+

3. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    cool..Ik ga wel ff kijken of er mensen online zijn want als ze er bijna niet zijn... dan NO LOl:mad:

4. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    uuh....wanneer komt de review nou? :D
    edit: toen de review er was, had ik hem dus meteen gelezen...twijfelgeval :{
    wat vinden jullie?

Laatst bewerkt: 6 apr 2005
  5. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey ik ben op 53.7% en ik wil graag weten hoeveel arcade awards er zijn weet iemand dat? ik heb er nu 24

6. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    'T lijkt me een enorm boeiende game. Heb deel 2 heel vaak, en dan ook HEEL vaak bij een vriend gespeeld. Waas echt enorm leuk. De multiplayer dan. De missies waaren niet zo boeiend. Ik hoop dat er in dit deel wel weer lekker veel bots zijn. Want dat zou ik dan echt heel erg missen. Maar ik zal uhm dus zeker nog een keer bemachtigen. En dan ben ik weer lekker verslaafd... :p

7. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben wel benieuwd of ie leuk is of niet. Ik krijg hem morgen binnen. :)

8. xbox-daan

xbox-daan fcdh

Leuk Bevonden:
    0
    Als vijanden je zien, maken ze allemaal koprollen naar voren en opzij, maar kan je dit zelf ook doen?

9. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wauw dit is echt ZO'N coole game, ik heb hem net binnen en heb ff die 1e missie uitgespeeld. Die Cortez lijkt wel op Vin Diesel. (Tevens ook uit COR) ;)

10. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt een vet spel ben al over de 60% maar weet iemand hoeveel arcade awards er zijn?

Laatst bewerkt: 12 apr 2005
  11. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is nou eigenlijk het verschil tussen Arcade en datgeen wat je ervoor hebt ? :confused:

12. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Wat een heerlijk spel zeg, ik heb het nu een week :) ik ben bij die missie in de toekomst, missie 8 ofzo.. Multiplayer is zoo vet, maar wel snel man

13. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, je gaat snel door de tijd. ;)

14. Nielsje_8

Nielsje_8 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was een grappig spel, maar echt goed of vernieuwend was ie niet.
    Beetje kruising tussen unreal en halo, maar geef dan maar dan toch maar deze twee titels.
    Ook was ie erg kort. Zat binnen een week door de campaign heen en een paar dagen later waren ook de meeste arcades uitgespeeld. Maar inderdaad wel leuke humor en cool dat je zo ontzettend veel verschillende spel types hebt (zeker op xbox live is dat wel leuk).
    Kortom wel een leuk spel, maar geen toptitel.

Deel Deze Pagina