Xbox 2: Geruchten en feiten

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 7 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    da zeg ik toch niet
    maar dat hij nou veel op ps2 gaat lijke
    usb enal

2. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    USB heeftie niet eens...

3. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    dat van dat USB was een wilde GOK van mij. Niks is bevestigd.

En ik vermoed (en ik ben niet de enigste, zijn al heel lang geruchten) dat hij dus wel standaard draadloos controllers krijgt. Kan ook niet anders als der geen controller poorten zijn :+

4. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    hier heb ik ook heel erg op gehoopt...

dit zou echt te mooi worden als het echt zo is,en het design vind ik echt geweldig alleen mag die powerknop iets kleiner imho :+

maar dit zou ook tijd worden, als we weer draden zouden krijgen zouden we een beetje blijven steken in het verleden...

5. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Is er eigenlijk al iets bekend over of de xbox 360 backwards compitable wordt?

6. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    zoals hierboven ergens staat zijn de GERUCHTEN dat er een slim en full version komt...

de slim zal gewoon standaard zijn zonder extra's voor 300$ (maar zou je wel later zelf kunnen uitbreiden tot de full version).

de full version zal een harde schijf hebben, web tv mogelijkheden en backwards compatible zijn voor 400$

mooie prijzen als je het mij vraagt... alleen zit ik nog met 1 vraag de headset zal je er draadloos eentje bijkrijgen of gaat die nog gewoon via zo'n ouderwetse draad :+

7. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk bij een LAN-party, zit iedereen met elkaars xbox te klooien :+

8. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    dat kan dus niet je controller en xbox krijgen elk een apart nummer die je kunt veranderen met die ))) knop links van de powerknop...

dit werkt precies hetzelfde als je draadloze huistelefoon met een dockcenter... stel dat je buren dezelfde telefoon hebben ontvangen zij geen telefoontjes omdat het getal constant veranderd wordt...

de kans dat dezelfde getallen worden gekozen is volgens mij 1 op een biljard

9. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik hoop de headset ook draadloos is en dat de adapter zegmaar gewoon in de xbox zelf zit. Maar mocht alles draadloos zijn mag ik wel hopen op iets van een accu o.i.d. Kheb niet echt zin om iedere keer batterijen te verwisselen :)

10. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    idd dat is 1 van de problemen die erbij komen... maar ik denk niet dat je een accu hoeft te verwachten...

komt ie er wel dan mogen we ons gelukkig prijzen :+

11. marcj

marcj marcj

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand een idee hoeveel keer de nieuwe xbox ongeveer sterker zal zijn als de oude? Is er een groot verschil tussen het programmeren van ps3 en xbox2? Waarschijnlijk denkt ms hier de winst te behalen.

12. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    zou iemand mischien de FEITEN !! op een 1 rijtje zetten wat ik krijg het niet op om 56 pag. door te lezen

13. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    dit kun je niet uitdrukken in aantal keren...

je moet ervan uitgaan dat de xbox next het eerste jaar voor loopt op high/highend (dus goede tot de beste) pc's en de 2 jaren daarna gelijk zal lopen met de high/highend pc's van dat moment...

het schijnt dat het heel moeilijk is om voor de ps3 te programmeren, dit heeft MS niet omdat zij XNA hebben ontwikkeld, daardoor zie je nu veel developers overstappen op de volgende xbox...

die staan alle 4 (:D) in de eerste post...

14. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    1 controller poort zou een ontzettende domme zet zijn, ik denk dat 1 van de redenen dat de xbox een succes is geworden, dat dat de 4 controller poorten zijn.

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nee nog niets bekend

16. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    damn wat een trieste post weer...

waar heb jij in vredesnaam gelezen dat de xbox 2 maar 1 controller zou ondersteunen... het is ONMOGELIJK dat dit gaat gebeuren... er is nog NOOIT een console met maar 1 controller poort uitgekomen...

2 is een mogelijkheid, 4 is waarschijnlijk en 1 is uitgesloten...

17. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik zeg niet DAT het zo is, maar op het plaatje van de frontpage is dat te zien, tuurlijk is dat plaatje nep, maar dit is dus een reden waarom hij nep is.

En dat van nooit slaat ook nergens op, er was ook nog nooit een controller met een harddisc, nog nooit 1 met standaard draaloze controller enz. Zeg nooit nooit.

Laatst bewerkt: 23 apr 2005
  18. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zie geen controller port? Dat zwarte ding is een zender voor draadloze controllers.

19. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Oh zo, verkeerd gekeken |:-

Es tut mir leit, Je regrette, I'm so sorry,...

20. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    nee ik denk het niet

dat is volgens mij de infrarood poort voor je afstandsbediening (die van de dvd kit) aangezien er nu geen poorten meer zijn om die ontvanger, die je in de eerste xbox hebt zitten, in te steken...

ik neem aan dat de controllers gewoon een radiografisch signaal hebben anders zou je namelijk verplicht zijn om je xbox 2 in je zicht te hebben...

dit lijkt me dus heel sterk: infrarood controllers lijken me dan ook uitgesloten...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina