Jade Empire FrameDrop

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ko3N, 23 apr 2005.

1. Ko3N

Ko3N Winterswieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb framedrop onder het spelen van jade empire en de ingame filmpjes.
    Komt dit jullie ook bekend voor ? (net zoals bij Halo 2, daar heb ik het ook bij filmpjes)
    Of ligt het toch aan mijn xbox ?

2. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Tja, ik had tijdens het spelen ook framedrop, lijkt mij gewoon een enginelimitatie, de filmpjes deden het echter goed. Zou goed kunnen dat het aan je DVD speler ligt in je Xbox, effe een DVD lens schoonmakertje kopen misschien!

3. Ko3N

Ko3N Winterswieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ah, is goed, zal ik doen ;). Wel jammer dat er framedrops zijn :mad:

4. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, ik weet 't, echt stom! Maarja, soms is het ook wel heel erg mooi en de gameplay is niet echt zo snel dat het stoort... :)

5. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind die filmpjes wel echt mooi, gewoon met die ingame engine maar ze zitten gewoon echt goed in elkaar. Vooral een van de eerste, dat hij als baby wordt gered.

6. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    ergens op dit forum staat als het goed is dat het GEEn goed idee is om dat te doen...

je kan je hele xbox er mee naar de andere kant brengen, if you get my drift...

7. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    De filmpjes zijn met de ingame models (en extra effecten) maar niet in-engine (of zogezegd: real-time) hoor! Het blijven gewoon opgenomen en gerenderde filmpjes. :)

The Pulser: Ik zou niet weten waarom? het enige wat het ding doet is met een hele lichte schoonmaakvloeistof over de lens gaan om er stof af te halen. :) Dat kun je ook bij normale CD spelers doen etc.

Die persoon heeft misschien iets heeeeeeeeel anders gedaan, of te veel vloeistof gebruikt! :+

Laatst bewerkt: 23 apr 2005
  8. Sander Sander

Sander Sander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog helemaal geen last gehad van framedrops en speel het spel nu pas zo'n 4 uur, mischien komt het nog. Ik hoop van niet.

9. Vengo

Vengo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat is eigenlijk het vershil in uiterlijk tussen philips en thompson dvddrive??? Ik kan echt geen verschil ontdekken, gewoon. Ik weet nou niet of ik een thompson of een philipslade heb...

Maar eigenlijk zou het ook niet moeten boeien, maja :D.

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    *sigh* Deze plaatjes zijn al tig keer gepost, hopenlijk is dit de laatste keer O-)

11. Vengo

Vengo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ow sorry. Ik zal het noooooiiit meer vragen. ;):mad:

12. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Jaja, ik bedoelde dat ze niet door acteurs zijn gespeeld. Het gaat erom dat ze gewoon heel mooi zijn, ze raken een snaar bij mij :+ .

13. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De filmpjes zijn idd mooi en ik heb geen last van frame drops gehad.

Deel Deze Pagina