Geen geluid

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Humorke, 24 apr 2005.

1. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem met m'n computer.
    Al een tijd: veel pop-ups, ook als internet niet opstaat. Als ik een paar uur weg ben, is m'n computer vol met pop-ups van ringtones en dergerlijke.
    Sinds 2 dagen: Computer werkt heel traag, soms blokeerd hij een tijdje
    nu: ik heb in C/Windows/Prefetch door m'n pf files geneust, wat verwijderd, maar ook teruggezet (alles normaal toch). Computer werkt weer beter (tot nu toe toch, alhoewel je het nauwelijks "beter" kan noemen), maar ik heb GEEN geluid. baffels steken in, op hoofdtelefoon werkt het ook niet. Geluid wil gewoon niet meer.
    Kan iemand me misschien zeggen wat het zou kunnen zijn, en belangrijker, wat ik kan doen? :confused: :'-(

2. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Staat het luidsprekertje rechtsonderin de startbalk er nog wel ? Zoniet ... dan moet je waarschijnlijk de drivers van de geluidskaart opnieuw instaleren, want precies hetzelfde heb ik ooit eens gehad. Daarna deed het geluid het weer ...

3. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    die staat er nog
    En, vermits adaware juist "prwoet" zei om aan te tonen dat de check voltooid is. Het geluid is er opeens terug. Ik klaag niet. toch bedankt. Misschien dat iemand wat weet tegen de pop-ups, of dat hij zo traag gaat opeens?

Laatst bewerkt: 24 apr 2005
  4. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Spyware, kan niet anders. Even Hitman Pro er over heen gooien en het probleem moet opgelost zijn.

5. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Draai eens het programma hitmanpro, die haalt alle spyware van je pc. www.hitmanpro.nl

6. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    OMG Hoe kom je OOIT aan zo veel zooi op je pc :eek:
    Van de sites die jij bezoekt hoef ik geen details ;)
    Maar idd, nieuwe drivers downloaden..

7. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Nieuwe drivers downloaden :confused: gewoon anti spyware software (hitman pro) erop. en laat je virusscanner ook een keer zijn werk doen

8. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Geluid: When sound doesn't work, u might wanna check the volume. Blijkbaar had mijn volume (dat luidsprekertje rechtsonder) zich naar 0 verplaatst, geen idee hoe.
    Hoe bedoel je?
    :9 :cool: Nee, ik weet eigenlijk zelf niet hoe ik aan die pop-ups kom. Ringtones, Albert Motar, Flash Games. Ik ga nooit op sites zoals Jippie of flashgame sites enzo. Moet meegekomen zijn met links van vrienden, I don't know, ik zoek wel spyware

Computer werkt allesinds niet meer zo traag, geen idee wat er gebeurd is, maar I'm not complaining.

9. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    hehe, zon simpel probleempje :)

10. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, maar wanneer je het even over het hoofd ziet, kan je eindeloos zoeken :9
    Slotje

Deel Deze Pagina