bewegende plaatjes opslaan

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door da beat, 24 apr 2005.

1. da beat

da beat www.da-beat.tk

Leuk Bevonden:
    0
    hela iedereen,

als ik op het internet zit en een bewegend plaatje vind, en ik sla het op, dan beweegt hij niet... weet iemand hoe ik dit kan oplossen? ik weet wel dat je het als gif moet opslaan ,maar ik kan alleen maar bmp kiezen...

mvg da beat

2. Si1vestre

Si1vestre Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt het toch gewoon opslaan door achter de bestandsnaam gewoon .gif te zetten? :{ Dus gewoon blablabla.gif ? Of zit ik nu zo fout 8)

3. Pimbech

Pimbech Halo 1 FTW

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen in windows XP is er de mogelijkheid om de plaatjes ook daadwerkelijk te zien bewegen.
    In oudere OS is dat niet mogelijk. Als je de plaatjes upload naar een website zul je zien
    dat je gif file wel beweegt. Je kunt het plaatje ook openen in een programma als
    Macromedia Flash.
    Ook kun je je plaatje als ACHTERGROND instellen en dan zul je zien dat het beweegt
    op je desktop!

4. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Welk programm gebruik je om hem te bekijken? Als hji geopent word door bijv paint ofzo, dan beweegt hij niet nee:)
    Sla hem op als .GIF en bekijk hem met windows preview..

5. da beat

da beat www.da-beat.tk

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb xp
    ik heb .gif achtergezet maar helpt niet, en ze bewegen niet, heb alles al geprobeerd...

edit : en ik gebruik windows viewer...
    en een emoticons van op deze site zoals _O_ kan ik wel gif kiezen en werkt hij ook... maar als ik bijvoorbeeld een emoticon wil opslaan via een bepaalde site... dan werkt het niet ... kan ik alleen maar bmp kiezen, en ook al zet ik er gif agter , werkt het nog niet

Laatst bewerkt: 24 apr 2005
  6. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hij zegt toch, kan alleen als bmp opslaan. Probeer eens je je tijdelijke internet bestanden te verwijderen, misschien dat dat werkt?

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Is een bekend probleem bij internet explorer, het betekent dat je internet-cache volzit.

De oplossing: Extra -> Internet-opties -> Tijdelijke internet-bestanden verwijderen.

Dat zou het probleem moeten verhelpen.

8. da beat

da beat www.da-beat.tk

Leuk Bevonden:
    0
    tnx twerkt ^.^

9. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had eerst owk dat probleem maar ik opende het gewoon met windows media player.. werkt wel:p

10. lauw538

lauw538 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    O-) *) :p :9 probeer ff

11. Pimbech

Pimbech Halo 1 FTW

Leuk Bevonden:
    0
    Download gewoon firefox :p

12. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Jullie hoeven volgende keer echt niet meer zulke "nuttige" post te posten hoor.

Deel Deze Pagina