Rot opmerking in playstation 2 magazine over XBOX.(NL)

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Summoner, 16 okt 2002.

1. The Summoner

The Summoner X...B...O...X

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het playstation 2 magazine gekregen van mijn ouders
    en daar stond zo`n K*T opmerking in van een redactie lid!!
    ik zal heb letter voor letter precies over typen!

Microsoft kondigde aan dat zij de nieuwe console lieder zouden worden en de playstation 2 in een hoekje zouden drukken.
    NU microsoft met beide benen op de grond staat(face it,de xbox word dreamcast nr 2!)

en het gaat zo nog wel een tijdje door.....

Nou ik heb MS nooit horen zeggen dat ze de PS2 zouden wegdrukken......

kijk als dit nou van een gamer af kwam zou ik er geen reactie op geven maar van een Redactie lid!!

=( =( =(

2. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    bommen op die aap, wat een sukkel zeg, boze emeel sturen!!!!

3. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Laat alleen maar zien dat Playstation 2 gamers denken dat XBOX hun weg zal drukken. Best wel zielig van die persoon.. :{

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Zwakke actie..

5. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja... Het is ook steeds hetzelfde liedje, de geschiedenis herhaalt zich steeds weer... Altijd zijn er wel een stel weirdo's die lopen te mekkeren over een bepaald consolesysteem, erg zielig... Ik werk zelf ook mee aan een PS2-website, maar heb ook een Xbox en ga ook niet lopen zeiken, dat heeft totaal geen nut en zin... Gamers die funboyachtige trekken vertonen, proberen andere consoles weg te schreeuwen, en haat te verspreiden... Maar wat is de werkelijkheid van hun psyche? Ze zijn doodsbang dat hun geliefde console in de concurrentiestrijd ten onder zal gaan... Sommige PS2-gamers (redactieleden van bladen daarbij inbegrepen) doen misselijk en proberen de Xbox op de vrije markt te vergelijken met de Dreamcast, die ons helaas ontvallen is (ik heb 'm gelukkig nog)... Maar dat is gewoon allemaal lulkoek, Sega had geen voldoende fiinanciele spankracht om door te blijven gaan met die console en het marketingbeleid was ver onder peil... Iedereen kende en kent de grijze PSX, maar Dreamcast, wat is dat? Microsoft heeft een intensieve campagne gevoerd om de Xbox te promoten, en heeft een gigantische pot geld klaargezet om evt. financiele verliezen op te vangen. Ze kunnen tientallen jaren verlies draaien en dan is er nog niks aan de hand... Sony is ook een gigant, maar volgens mij niet zo groot als Microsoft... De angst van de fanboy is dus dat zijn geliefde console-tje het loodje zal leggen op den duur... Dat zijn vaak van die gasten die net aan geld hebben gehad om bijvoorbeeld een PS2 aan te schaffen... Dus hebben ze geen poen om in de toekomst evt. over te gaan schakelen op een Xbox, mocht het zover komen dat de PS2 van de aardbodem zou worden geveegd door Microsoft... Uit angst schreeuwen ze maar wat ongenuanceerd gebrabbel... Consolewar of niet, het is allemaal gelul van een dronken aardbei... De Xbox is op dit moment gewoon de allersterkste console, en de PS2 zit sterk in het zadel omdat ten eerste die console al langer bestaat (er zijn dus meer games voor te verkrijgen) dan de Xbox, en ten tweede omdat de PS2-hardware een stuk ouder en dus minder krachtig is... De PS2 staat bij mij thuis gezellig naast de Xbox, als twee vrienden... Het zijn mijn electronische vrienden, die via de juiste games veel spelplezier bieden... Ik laat al die idioten gewoon lullen, ze zijn wel irritant, maar bedenk je dat baby's ook alleen maar dreinen als ze moeten eten of poepen, en fanboys zijn net als baby's... Alleen maar schreeuwen en niet nadenken, allemaal angsthazen... Ze proberen gewoon hun angst te overschreeuwen, dat is alles... Zielige figuren... :D

Laatst bewerkt: 16 okt 2002
  6. Black Hawk

Black Hawk Ninja Hero

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe heet dat kut blad?? Hoop toch geen Playnation he!? Want die kan er wat van. Daar heb ik al eens een mail naar toegestuurd omdat ze toen ook de Xbox totaal zwart maakte.

7. The Summoner

Leuk Bevonden:
    0
    Playstation 2
    officieel nederlandstalig magazine-okt 2002 #16

om precies te zijn.

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Interesse om een brief te sturen namens de Xbox community ;)?

9. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    1 ding : PSX FANBOYS : make me sick :r

10. Histone

Histone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Amen, Elite_Force.

Strakke analyse en ik kan me er helemaal in vinden.

Kakelende kippen zonder kop, makkelijk te negeren. (En anders slachten en soep van trekken...)

11. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    offtopic: hey WouteR vette atavar van een vette game

ontopic: volgens mij weten ze nieteens welk bedrijf de dreamcast heeft gemaakt

12. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    dreamcast 2, Ik vind de dreamcast een super console. Dus je kan het ook als compliment onpvatten. :confused: :D

13. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Heb het ook gelezen..
    vind het wel meevallen... is denk ik meer een grapje..

je moet je hier niet druk om maken... Elk blad voor een bepaald console kraakt de andere consoles wel weer af...
    boeie!!

14. The Summoner

Leuk Bevonden:
    0
    Interesse om een brief te sturen namens de Xbox community

ja lijkt me een goed idee!!!!!!

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dan zalt ik er ff eentje brouwen binnekort

16. Robbie

Robbie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mja..
    Tja beide kanten zijn schuldig aan dit probleem...
    Ik denk niet dat de XBOX fanboys minder zijn als de PS2 fanboys

Fanboys in het algemeen zijn gewoon enorm irritant. Ik heb een hekel aan dat soort ventjes. Naja ik heb zelf ook een PS2 (moet me Xbox nog binnenkrijgen :) ) en tja ik lees persoonlijk nooit officiële bladen. Die geven zowiezo geen objectieve kijk op de games. Dat doet het officiële XBOX blad volgens mij ook niet.

17. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Ja, maar een redactie lid hoort het goede voorbeeld te geven of niet soms? Je hebt XBOX/PS2 en NGC fanboys maar het feit dat ze dat soort onzin ook nog eens printen in een blad is idioot. Dus, brief sturen maar!

18. Robbie

Robbie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tja is idd niet erg leuk dat ze dat soort opmerkingen in een blad plaatsen...

een moderne vorm van propaganda ofzo :p
    ach ja met een brief sturen schiet je ook niets op.
    Alsof ze zo'n brief plaatsen... laat staan dat ze er ook echt wat mee gaan doen..

19. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Als jij echt een goed geargumenteerde brief stuurt, is de kans wel groter.
    Of als een van de XBW crew het zou doen....... (heeft alvast geen tijd :))

20. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Zo Robbie, ook al hier... Ook van P2G... Ik dacht dat jij zo'n hekel had aan de Xbox... En nou lees ik, ik citeer; "moet me Xbox nog binnenkrijgen"... Dus als het goed is ga je dus overstag richting Bill-console, prima... Iemand die tegen is, draait op een gegeven moment vanzelf om, dat is de eeuwige wet van de in elkaar grijpende dualiteit...

Dat geldt ook voor fanboys, wat ze haten hebben ze eigenlijk onbewust lief... Dat klinkt misschien zweverig, maar het is gewoon de waarheid... Als het je onverschillig laat, is er geen energie in het spel, maar liefde en haat zijn dezelfde energie, alleen op een andere manier gebruikt... Niemand denkt daar over na, want niemand wil de waarheid horen... Lachen en huilen liggen ook zeer dicht bij elkaar... Wij mensen denken dat het twee uitersten zijn, maar dat is niet zo... Dus alle vijanden kunnen op een goede dag omslaan en je vrienden worden... Ik heb dat zelf ook meegemaakt... Natuurlijk geldt dat niet voor iedereen, sommigen houden halsstarrig vast aan hun vijandschap...

HELLSPAWN has spoken... :+

Laatst bewerkt: 16 okt 2002

Deel Deze Pagina