Heeft iemande deze game al thuis en zo ja waar en hoe? mashed was dik verslavend deze wil ik ook wel hebben. Garantie voor uren multyplayer fun
Ik heb hem gisteren bij Play besteld voor 15 euro,verwacht hem volgende week.Het is trouwens dezelfde versie alleen dan uitgebreider meer single player missies, opgepoetste graphics,meer banen etc. dus het is niet een heel nieuw spel,maar voor dat geld laat ik hem niet liggen.
deze game moet je ook op de bank met 3 vrienden spelen, is veel leuker, kan je elkaar uitschelden . Ik heb de orginele Mashed en Fully Loaded heb ik geleend, moet zeggen dat het bijna een nieuw spel lijkt qua opgepoetst uiterlijk en uitbreidingen. De meeste banen zijn natuurlijk wel te herkennen, maar het heeft wat weg van de verschillen tussen Halo 1's Blood Gulch en Halo 2's Blood Gulch. De graphics zijn een stuk beter, met vooral gedetaileerdere textures. En elk type auto rijd nu ook anders, daarnaast zitten er nu ook training tracks in en meer gewone tracks, als je mashed nog niet had en je zat te twijfelen, zou ik Fully Loaded wel halen, gegarandeerd multi-player fun, al zullen sommige aan het punten systeem en camera (Die ook is aangepast in deze versie) moeten wennen omdat je dus altijd op 1 scherm speelt en elkaar uit beeld moet rijden. Als je een beetje melig (of dronken) bent, zorgt deze game voor leuke avondjes, als je fan bent van racers zoals het ouderwetse micro machines, moet je deze zeker halen.
Zit het level Polar warf er nog in? Die vond ik namelijk het leukst Hoeveel nieuwe levels zitten er nog meer in?