1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 maps

Discussie in 'Algemeen' gestart door apoc123, 25 jan 2005.

  1. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    ja man. ik heb er wel zin in. ze zullen wel net zoals de update, s'avonds komen. ik moet toch eerst werken.
     
  2. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik kan ook niet wachten. Ooh, gelukkig heb ik volgende week vakantie! Vandaag nog maar even de maps gespeeld die er nu op het moment zijn. Die zullen vanaf morgen niet meer veel gespeeld worden wed ik.
     
  3. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg van een vriend een vreemd bericht op msn: dat ik naa ral mijn vrienden een message moest sturen met xbox live met halo 2 want anders verdwijnen ze uit me friendlist
     
  4. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kunnen mensen dat nou geloven... dit is zo duidelijk verzonnen door een 'grappig' iemand. Waarom zou iemand wel in je friendslist blijven staan als je hem een berichtje stuurt.
    Ik vrees alle berichten al als ik morgen Live weer aanzet :{
     
  5. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    jep ik geloof er ook niet in maar ik d8 dit deel ik ff met jullie.
     
  6. Espresso

    Espresso Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Had de autoupdate al om 1 uur smiddags, maar dat kan ook liggen aan waar je woont in NL ofso :confused:
     
  7. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    de maps zijn er
     
  8. DC Vogelaar

    DC Vogelaar Happy Hour

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk dus ikke ff lekker die 2 gratis maps downloaden (nederlandse gierigheid)..Maare nu zie ik dat die 2 maps gewoon op de basis van Sidewinder enne dat andere level in Halo gemaakt zijn..Konden ze nou nix orgineels verzinnen..Voor dat Killtacular dinges ga ik dus ook echt niet betalen..
     
  9. Espresso

    Espresso Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ze alle 4 gedownload, nadeel is dat bungie pas de eerste week van mei de nieuwe playlists erin gooit, komt er dus op neer dat je totdat gebeurt aleen split screen en custom games kan doen op de nieuwe maps. Maar wat vinden jullie van de nieuwe? (mits jullie alle 4 hebben gedownload) Ik zelf vind Containment erg groot, en Turf valt toch tegen in grote. Warlock en Sanctuary zijn leuk en eigenlijk alle 4 wel, ben er wel zoet mee. :+
     
  10. LOGOK

    LOGOK Muuge Herder

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    gierig 8)
     
  11. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Warlock (sneeuwlevel) lijkt echt niet op Sidewinder hoor. Dat is hetzelfde als zeggen dat skien en snowboarden hetzelfde zijn.
     
  12. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand ze dan even rippen?? en online zetten?? _O_ BVD.
     
  13. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ruik een OW...
     
  14. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    jonge doe niet zo kinder achtig ik heb manden op nieuwe maps zitten wachten en alleen omdat ik op xbc speel kan ik ze niet downloaden :mad: dus doe niet wannabe mod. en het is legaal !!!!! ik heb het niet over de mappen die gekocht moeten worden dus waar heb je het over :/

    hard..
     
  15. Darth Piwi

    Darth Piwi Weebl *&* Bob

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    ...de meeste xbw-ers kunnen blijkbaar niet spellen/schrijven...
     
  16. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Bedoel je niet Containment ipv Warlock...
     
  17. TheEvilCuber

    TheEvilCuber Now Im Nothing

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt alleen recht op de maps als je live hebt.
     
  18. Espresso

    Espresso Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Net even een custom game met 16 man op containment gedaan (met sniper als start wapen en op de map). Vind het bij Containment (sneeuw level) aleen moelijk om te zien welke base nouw de blauwe en welke de rode is te zien (ja of niet in die kleuren maar ik kan er geen onderscheid in maken :confused: .
     
  19. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alleen de gratis maps gedownload (reden= k heb UC 2 en daar zijn genoeg maps en ben ik nog wel even zoet mee) en vindt ze allebei egt super mooi en kan niet w88 erin te spelen. Containment = een lekker groot level met genoeg verschillende soorten wegen en erg mooi, egt het beste level voor big team battles. Warlock = lekker knus en daar moet wel snelle actie komen als je met zn 8en in zo'n klein level zit, even groot als midship, maar dan met minder niveaus. Perfect voor multiflag en nutral bomb
     
  20. Underdog

    Underdog Only Community

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze nu alle 4 maar kom je die levels wel gauw in matchmaking tegen?

    Laat maar, ik weet het al. :)
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2005

Deel Deze Pagina