Hallo, Ik heb net de Command & Conquer Combat-pack gekocht. Eerst probeerde ik Renegade te installeren, als ik dat doe, krijg ik zo'n windows melding dat de setup af word gesloten met zo'n melding 'rapport verzenden/niet verzenden', keer op keer, in welke drive ik hem ook doe. Daarna probeerde ik Red Alert 2 te installeren. Dat doet hij verder goed, beeld en geluid doen het, daarna sluit de setup af en start de game. Hier zie ik nooit beeld, terwijl ik wel gewoon goed geluid hoor. Ik heb de systeem-vereisten gechecked en die komen allemaal overeen. Alle cd-roms zijn orgineel en in goede staat. Kent iemand deze problemen of kan iemand mij vertellen wat ik zou moeten/kunnen doen? Bij voorbaat dank.
ik heb ze ook gehad met Renegade, me stiefvader heeft et toen opgelost, al weet ik niet precies hoe met RA2, heb ik et een keertje gehad, maar toen ff geklooid, en toen ging het wel goed. als het goed is, heb je een optie menu, wat buiten het spel omgaat. daar kan je, als het goed is , kijken of alle opties goed staan.. daar heb ik het probleem toe opgelost met RA2. met Renegade weet ik niet, sorry
welke windows versie heb je? want ik had met yuri het probleem dat hij alleen kon opstarten op de windows 95 manier (en ik heb xp, dus moest iets om zetten). bij mij deed hij het verder wel gewoon
Yuri's Revenge werkt gewoon onder XP. Ik heb eenzelfde probleem eens gehad met C&C Generals, die het wel goed deed, en de uitbreiding Zero Hour liep vast nog voor het installeren. Toen heb ik de laatste driver van de videokaart geinstalleerd en toen werkte het wel. Dus: Zoek op welk type videokaart je hebt (op bureaublad rechter muisknop --> eigenschappen --> instellingen --> daarstaat je videokaart vermeld, bijv. Ati Radeon 9600XT of nVidea Geforce4 Ti4200. Dan ga je naar de website van de fabrikant (Ati of nVidea) en ga je naar de download driver sectie van die site. Downloaden en installeren, waarschijnlijk even opnieuw opstarten en klaar.