Welke magazine is het beste?

Discussie in 'Algemeen' gestart door lowimpact, 24 apr 2005.

1. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    voordeel van de PU is, dat je veel meer het gevoel hebt, dat er een team achter zit, dat heel veel fun met elkaar heeft, dat zorgt ervoor, dat je meer een 'band' krijgt met het blad, en dat is de reden, dat ik em nog steeds lees. het leukste gedeelte vind ik de Powerspy deeltjes...

de vernieuwde Gamepro vind ik ook een vooruitgang, al had ik geen problemen met de vorige lay-out. ik heb het eerste deel zelfs nog :D

2. BoxWarrior

BoxWarrior Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    EDGE
    Goed blad uit engeland.
    Wel aan de dure kant. €11
    Maar het ziet er erg gelikt in full colour uit.

3. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij is dat OXM . Omdat er een Demo DVD bij zit ! _O_

4. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    De PU vind ik wel een aardig blad om te lezen. maar het is meer amusement dat dat het info geeft. Ze kunnen gewoon bij de 'reviews' lullen over dingen die totaal niet belangrijk zijn of ze dwalen erg af. Het enige wat ik wel goed vind is de powerspy die erin zit. Leuke weetjes altijd.

5. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    De PU... Een van de weinigen die zichzelf niet al TE serieus wensen te nemen. Is een verademing in mijn ogen. En jah, soms ben ik het totaal niet eens met hun reviews maar dat heb ik met ieder gamesmagazine, en met mij vele anderen.

Hun reviews zijn niet altijd top omdat ze idd afdwalen, maar ik vind dat wel prettig aangezien ze (meestal) wel voldoende info geven over de game an sich, om wel of niet geïnteresseerd te worden/blijven in een game. Het is gewoon een lekker blad en ik doe altijd een stuk langer erover om het hele blad te lezen dan met al die andere magazines....

Laatst bewerkt: 25 apr 2005
  6. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    ik vind het idd cker wel een leuk blad om te lezen, ik koop t ook nog wel eens, maar voor goede rewiews koop ik t niet. Net zoals alle andere bladen, soms geven ze een veel te hoog cijfer omdat het overhyped is, dat vind ik zo jammer (ik heb het nu over alle game-bladen). Ik kijk ook niet egt vaak naar reviews al koop ik een spel. Soms kijk ik wel naar de cijfers van meerde reviews (op internet dan).

7. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    tsja maar het grote nadeel is weer dat hij ongelofelijk duur is. 14 euro, 4 van zulke bladen en je kunt een geheel nieuw spel kopen :{

Welk magazine ik het beste vind. de PU, lekker veel humor soms en tis wel vermakelijk om telezen als je nix tedoen hebt.

8. kuftc

kuftc Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    xbox maga zine het heeft veel info voor als je een xbox heb

9. Shammo

Shammo Ik in dat pak

Leuk Bevonden:
    0
    OXM UK rulezzz :p

10. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit dus te twijfelen tussen Fifa 2005, Splinter Cell 3 of Forzamotorsports ohja, halo 2 niet te vergeten welke zal ik doen ? Ze lijken wel erg allemaal op elkaar, altijd van die moeilijke keuzes in de gamewereld he !!!!!!!!!!!!!

11. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Heeft niet direct te maken met een magazine, maar damn. Zo kan ik ook iederren vragen welke soort vervoermiddel ik zou moeten gebruiken. Jij moet het spel spelen niet wij! Daarnaast zijn dit wel erg uiteenlopende spellen, die je opsomt.

Ik zou in je rijtje iig FIFA2005 veranderen in PES4, die vind ik een stuk beter!

Afijn back on-topic: Ik koop altijd OXM, vind dit echt het betere blad en de demo's zijn af en toe best wel aardig. Alhoewel ik die meestal maar één keer speel.

Laatst bewerkt: 25 apr 2005
  12. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0
    Eh dat was sarcastisch bedoeld. Zelfde geld voor dit, kijk gewoon welk magazine je het best vind. Zinloos om hierom te vragen, he

13. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Hmmm....dubbelpost.

14. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

HAHAHA, mooi man. Ik dacht dat je de topicstarter was!! 8) Sorry!!!

15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    :+ das wel humor 8)

maar ik ben het wel eens met Roberto. Ik heb dan wel mijn mening hier gespammed :p , maar de keuze is helemaal aan jou.

16. DonJordi

DonJordi The don himself

Leuk Bevonden:
    0
    PU owned gewoon

17. madmaxensnow

madmaxensnow bier bier meer bier

Leuk Bevonden:
    0
    koop een blaatje als het tegen valt koop je een ander.

zinloze topic

18. Crackhead

Crackhead Guest

ik vind de pu goed. ben er al een tijd lid van:)

Deel Deze Pagina